Aviseringar
Rensa alla

03.45


Ämnesstartare

Klockan är kvart i 4, och jag sitter helt jävla död framför datorskärmen. Varför händer det här varje kväll!? Man tänker "nu ska jag gå och lägga mig" och plötsligt sitter man här och har läst igenom halva imdb-sidan för commando.
Jag uppmanar dig att sluta slöklicka på "senast uppdaterade trådar" och gå o lägga dig. Gör det.
Du kommer inte missa något. Tro mig.


   
Citera
Ämnesstartare

är orolig för att eventuellt missa något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är här, men det är enbart för att jag sitter o chattar med en kompis i USA... tidsskillnaden du vet... ingen ytlig bekant heller, bekant sedan typ 11 år tillbaka som jag träffat två gånger så... jag har iafl. en "legitim" ursäkt[crazy]


   
SvaraCitera
smisk

dör. är trött. borde sova. ska upp kl 9 för att shoppa sista klapparna. dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klappar... pleh... skönt o slippa sånt... finns fan ingen högtid som inte är kommersiell längre[rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Storchen84:

klappar... pleh... skönt o slippa sånt... finns fan ingen högtid som inte är kommersiell längre[rolleyes]

Nja, alltså, vi firar egentligen inte jul, det är bara en ursäkt för oss att köpa dyra saker till varandra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

det är bara en ursäkt för oss att köpa dyra saker till varandra

Precis som med alla hjärtans dag, födelsedagar, påsk, halloween som nu verkar börja bli stort i sverige... och vad det nu finns mer för skit.


   
SvaraCitera
smisk

Storchen84:

Precis som med alla hjärtans dag, födelsedagar, påsk, halloween som nu verkar börja bli stort i sverige... och vad det nu finns mer för skit.

Undrar bara när typ st pats blir större, eller thanksgiving [bigsmile] skulle ju vara skrattretande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Undrar bara när typ st pats blir större, eller thanksgiving

Det kommer det också ska du se, det började med halloween-trenden eftersom den är lättare att kommersiallisera Dold text: (Skit i stavningen, klockan är 4 på morgonen, huvudsaken är att du förstår vad jag menar) pga. godis


   
SvaraCitera
smisk

Storchen84:

Det kommer det också ska du se, det började med halloween-trenden eftersom den är lättare att kommersiallisera Dold text: (Skit i stavningen, klockan är 4 på morgonen, huvudsaken är att du förstår vad jag menar) pga. godis

Väntar med spänning! Och stavning gör mig inget, inte så här dags :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska skita i att sova tror jag


   
SvaraCitera
mynona

Det är fruktansvärt. Varje natt säger jag mig att detta ska bli sista gången, och varje natt bryter jag löftet.


   
SvaraCitera

vadå. tiden mellan tolv och fem är ju bäst.

godnatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

tiden mellan tolv och fem är ju bäst

Word[cheers]


   
SvaraCitera

Åh, satt och spelade Angry Birds när jag skulle sova igår:

"Ett försök till! Sen ska jag sova!"
Tjugo försök senare:
"ETT försök till! Sen ska jag sova!"
Trettio försök senare:
"MEN FÖR FAN JÄVLA FITTBANA BRINN I HELVETE!"
Tio försök senare:
"ETT försök till! Sen jävlar ska jag sova!"
Cirka en timme efter att jag började somnade jag [zzz]


   
SvaraCitera