Forumet - 12 dagar kvar...

12 dagar kvar...

262 0 29
... sen ger jag upp UM för gott.

Då har jag varit här i olika perioder sen jag var 14. Men whatever, när jag fyller 25 är jag för gammal har jag insett. Så då lämnar jag med buller och bång (egentligen bara en avregg).

Nån som vet några bra... äh... "vuxen"-forum? Och säg inte flashback för då går jag och kräks i hörnet en stund.

Spana också in:

ceka92:

det bästa som finns är att läsa låtsasintellektuella diskussioner där personer bara slänger in ord som "således" och "ändock" men där inga reasonemang går ihop och orden används i fel forum och sedan klappar varandra på ryggen om hur intelligenta de är.

Själv är jag lite förtjust i ordbajsande och snea resonemang men just sådant därt kan vara ganska jobbigt ja.

isola:

Det borde finnas en sådan fbgrupp. Djurens vänner finns ju till förmån för djuren tänker jag.

Finns något liknande tror jag.
jason:

.. sen ger jag upp UM för gott.

Någon UMare borde seriöst ta initiativ till att starta upp Vuxna.se eller dylikt, ett forum dit vi flyttar till när vi känner att åldern är inne! [blush]

25-årsgräns?

Börjar kännas mer och mer obekvämt att vistas här när 12-åringar reggar sig, indeed..

Jag kan stå för serverkostnader under starten, kontakta mig bar ni som har intresse av detta! [cute]