Aviseringar
Rensa alla

145 cm.


Ämnesstartare

Hej!

Jag är nyssfyllda 15 år och är endast 145cm och färdigväxt. Nu börjar jag ju mer och mer tänka på killar men det som ger mej totalt noll självförtroende är min längd..

Så nu undrar jag till alla killar, skulle du kunna vara ihop med någon som är 145 cm? (svara i undersökningen)

Nu ska ni alltså bara tänka på längden, inte kroppsformen m.m. för det är jag inge orolig över.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle mer vara orolig för hennes personlighet om hon gör en sån här tråd [rolleyes]


   
SvaraCitera

DieMF:

Ja självklart! (Du röstade på detta alternativ)

Jag föredrar dom korta. [cute]


   
SvaraCitera

personligheten är viktigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag skulle mer vara orolig för hennes personlighet om hon gör en sån här tråd

Mjo, såklart.
Men du vet ju inte vem jag är, här är jag anonym och kan göra hur korkade trådar jag vill 😀 Men som sagt, de som röstar i undersökningen vill jag bara ska tänka på längden, varken personlighet eller kroppsform.


   
SvaraCitera

...du är en dvärg. pics?


   
SvaraCitera

DieMF:

Ja självklart! (Du röstade på detta alternativ)

Lagom höjd på huvudet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieMF:

Annat ( skriv isf vad ) (Du röstade på detta alternativ)

Jag är tjej, jag är själv 153 cm lång, färdigväxt [party] jag tycker bara det är roligt med personer kortarre än mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du är en dvärg. pics?

Nej, du får inte se bilder. Och nej, jag är inte dvärg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meoow:

Jag är tjej, jag är själv 153 cm lång, färdigväxt jag tycker bara det är roligt med personer kortarre än mig

Mjo, kan jag förstå.. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieMF:

Ja självklart! (Du röstade på detta alternativ)

Äh, ofta man bryr sig om det.


   
SvaraCitera

DieMF:

Nej, du får inte se bilder. Och nej, jag är inte dvärg.

<------------------->

du är typ så långt ifrån att vara dvärg. men seriöst, rent sexuellt så kommer du alltid ha en marknad hos pedofiler och suspekta italienska adelsmän i avlägsna slott som går igång på knepiga saker, och att mata dem med ännu knepigare saker. så det är inte direkt som om du kommer dö oskuld.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jag skulle mer vara orolig för hennes personlighet om hon gör en sån här tråd [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tror du kommer växa lite till iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du är typ så långt ifrån att vara dvärg. men seriöst, rent sexuellt så kommer du alltid ha en marknad hos pedofiler och suspekta italienska adelsmän i avlägsna slott som går igång på knepiga saker, och att mata dem med ännu knepigare saker. så det är inte direkt som om du kommer dö oskuld.

Tack, verkligen pepptext. -.-


   
SvaraCitera