Aviseringar
Rensa alla

17 och vill vara gravid, nån som känner så?


Ämnesstartare

Jag har varit inne på många andra sidor, och sett att det finns några där ute iaf som känner som jag..är det någon här på ungdomar.se som känner så? var snälla o svara eller skriv ett pm till mig..kram


   
Citera
Ämnesstartare

I'll Knock You Up![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst kan det vara gulligt med en liten bebis. En liten bebis att mysa med, klä på vackra kläder och uppfostra till en alldeles underbar individ. Att känna kärleken och att känna att den här lilla underbara människan kommer från mig. Det här är kanske meningen med livet.

Men det är bara en tanke. Sedan så kan man också vara realistisk, skulle det vara värt att nu, vid sjutton års ålder, bli tjock, få bristningar, spräckt fitta, humörsvängningar, ringar under ögonen för att bebisen skriker hela natten, noll fritid och en massa barnspya på den där tröjan som absolut inte får bli fläckig.

Nää, väntar gott och väl minst tio år till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt aNvÄnDaRnAmN tyder på annat.


   
SvaraCitera

_wHaTeVeR_yOu_SaY_:

kram

Åhh kinky [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla förstör inte ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till Fistforfight: hahah[bigcheers]

Till Angelize: Jo, men varför skulle du ens använda den finaste tröjan om du satt med en bebis som precis fått mat? Jag bryr mig inte om att gå ut o festa varje helg eller sånna saker, jag gillar att vara hemma och mysa och bry mig om min familj och de vänner jag har.

Till Sculptura: mitt användernamn har inget med det här att göra. jag hade ingen fantasi när jag valde det. jag förstår inte varför du skulle dra upp det i den här situation, användarnamnet är inte relevant med den här tråden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_wHaTeVeR_yOu_SaY_:

Jo, men varför skulle du ens använda den finaste tröjan om du satt med en bebis som precis fått mat?

Jag var inte särskilt seriös, det var bara ett överdrivet exempel.

_wHaTeVeR_yOu_SaY_:

Jag bryr mig inte om att gå ut o festa varje helg eller sånna saker, jag gillar att vara hemma och mysa och bry mig om min familj och de vänner jag har.

Bara för att du tycker om att vara hemma och mysa så betyder inte det att du har vad som krävs för att bli förälder. Har du ett stabilt förhållande? Utbildning? Ekonomi? Vet du saker om barn och hur du ska göra för att den ska få en bra uppfostran? För det handlar inte bara om att du måste ha utbildning och pengar, du måste även kunna ta hand om ett barn när det gäller det psykiska.

Vad skulle egentligen hända om du väntade några år till? Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara för att man blir eller vill bli en ung mamma så betyder det inte att man förstör sitt liv [confused] det enda det gör är att göra det svårare att genomföra vissa saker, men det förstör inte livet för en så länge man känner att det är rätt för sig själv och man känner att man kan klara av det vad som än händer. Jag säger inte att jag ska gå ut o ha sex med första bästa bara för att jag vill ha barn..Jag säger bara att jag vill vara gravid och jag vill vara en ung mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_wHaTeVeR_yOu_SaY_:

Bara för att man blir eller vill bli en ung mamma så betyder det inte att man förstör sitt liv [confused]

Vart skrev jag det? [confused]

_wHaTeVeR_yOu_SaY_:

Jag säger inte att jag ska gå ut o ha sex med första bästa bara för att jag vill ha barn.

Jaha, så du har inte ens ett förhållande?

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_wHaTeVeR_yOu_SaY_:

jag vill vara en ung mamma.

Phuu, du kommer bli kär i en kille och bli en demon " I WANT YOUR SEED!!!! KNOCK ME UP!! FILL ME WITH LOVE JUICE, I WANT YOUR BABY!!!! AGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGHH!!!!!!!!"

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bara för att du tycker om att vara hemma och mysa så betyder inte det att du har vad som krävs för att bli förälder.

Vi alla blir föräldrar nån gång, vad spelar det för roll om jag känner för att bli mamma vid ung ålder? Nej jag har inget stadigt förhållande och ingen bra ekonomi o allt det där heller. Jag har inte sagt att jag ska ha barn, allt jag har sagt är att jag vill bli med barn. Det betyder inte att jag tänker ha barn precis nu.

Don't jump to conclusions!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vart skrev jag det?

Nej det var inte till dig!

Och nej jag har inte ett förhållande, som jag sa precis, jag har inte sagt något om att jag ska ha eller tänker ha barn..bara att jag vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Phuu, du kommer bli kär i en kille och bli en demon

hahaha den va nice[wink] men så kommer det nog INTE gå till


   
SvaraCitera