Aviseringar
Rensa alla

17år och oskuld


Ämnesstartare

Är det seriöst något fel på mig? eller är det bara mina kompisar som tycker det. De säger att jag MÅSTE ha sex snart för att jag är onormal? rätt eller fel?


   
Citera

Dina kompisar är omogna och korkade. Sex är jättepersonligt och du ska ha sex när du själv vill det. Slå till dem från mig.


   
SvaraCitera

Det är inget fel på dig, då alla förlorar sin oskuld vid olika ålder. Att skryta om hur gammal man var vid första laget är ju bara fånigt.

Lyssna inte på dina vänner heller för den delen. Sex ska vara något fint emellan två människor som älskar varandra.


   
SvaraCitera
mynona

Fel. Det där kallas grupptryck. Finns det något område där man ska göra som man själv vill är det inom sex.


   
SvaraCitera
mynona

Straholic:

Sex ska vara något fint emellan två människor som älskar varandra.

Man ska inte lyssna på någon som säger hur sex "ska" vara, skulle jag säga.


   
SvaraCitera

Straholic:

Sex ska vara något fint emellan två människor som älskar varandra.

Ska och ska. Sex är som sagt jättepersonligt och går utmärkt att ha med folk man inte älskar om man känner för det, det "ska" däremot vara högst frivilligt från båda sidor. Och skyddat, för att undvika framtida ångest.


   
SvaraCitera

mynona:

Man ska inte lyssna på någon som säger hur sex "ska" vara, skulle jag säga.

Jag delgav bara min personliga åsikt, inget mer.

isola:

Ska och ska. Sex är som sagt jättepersonligt och går utmärkt att ha med folk man inte älskar om man känner för det, det "ska" däremot vara högst frivilligt från båda sidor. Och skyddat, för att undvika framtida ångest.

Så går det ju att tolka det också. Håller med dig dock.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Tycker att det är fel på dina kompisar. De verkar dumma i huvudet. Så enkelt var det.


   
SvaraCitera

Det är dina kompisar det är fel på, hallå eller


   
SvaraCitera

spelar ingen roll vad de säger
du väljer när/om du vill ha sex


   
SvaraCitera

KLART DET INTE ÄR!
slå dem på käften


   
SvaraCitera

amaandaa1995:

Är det seriöst något fel på mig?

Image


   
SvaraCitera

Klart du inte är onormal! Finns absolut inget som säger att man måste ha sex innan en viss ålder, och om det fanns det så skulle den åldern absolut inte vara 17!

Din vänner låter knäppa, och elaka som säger sådant till dig.


   
SvaraCitera

Jag kan nästan svära på att de inte heller har blivit penetrerade.
Typiskt omoget beteende.

Det kommer. Ingen brådska.
Bättre sen än gravid, som jag brukade säga till mina lärare i skolan.


   
SvaraCitera