Observera att om den här tråden blir damp så hoppas jag att HT får damp.
Här är du jag, som folk oftast ser mig.
http://frip.dk/ultimatgalning/dampbilder/DSCF0004.JPG
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
MaCKaN_86:Den sista va ju finast. du ser inte ut som varken ett troll eller den onda dockan på dessa, men på de förra me de skumma smilet va de i ögonfallande likt....
Tar tillbaka allt dummt..
Susuwatari:Haha, tack. :)
För övrigt blir jag alltid lite Neko när jag har PMS, förlåt om jag sa elaka saker. :P
Vem är den asiatiska übergulliga tjejen?
Hon är jätesöt och jättekul.. Världens goaste unge... MaCKaN_86:Den sista va ju finast. du ser inte ut som varken ett troll eller den onda dockan på dessa, men på de förra me de skumma smilet va de i ögonfallande likt....
Tar tillbaka allt dummt..
Susuwatari:Haha, tack. :)
För övrigt blir jag alltid lite Neko när jag har PMS, förlåt om jag sa elaka saker. :P
Myschly:Har skrivit att jag inte gillar dem, dem i regel, dvs merparten" Tjae, du skrev att du HATAR fjortisar,
Myschly:"inte heller de som är stökiga på demonstrationer och koncerter" Kan du snälla i helvete förklara vad som är en "koncert" och vad som är så jävla fel me en koncert?
Myschly:"de får va för de rinner av mif som vatten på min Goose" De räcker inte me att skumbanan klagade att du nämner den överallt, jag måste också göra det.
Myschly:Hej, min kuk e 30 cm..." det är ju onödig information men som vissa små fjortisar tänder till på. Kul för dig, du har en jacka du gillar och som du tycker är värd varenda öre som du vet vad det är värt, men satan din jacka nämns lika ofta (Av dig) som jag ser en bild på dig!
Myschly:"Iofs har alla fördomar :P Dom som säger "jag har inga fördomar" ljuger fan :P"
Myschly:"Ja jag kan inte låta bli att se ner på folk som tror på och gör knäppa saker"
Myschly:"men mina tankar och åskter kan jag inte rå för" Jo de e ju de du kan
Myschly:Ingen bryr sig om din fåniga jacka." (susu)
"Ingen bryr sej om din slemmiga tandställning" (mackan)
Myschly:Du sitter o säger "o min jacka hit" o "å min jacka dit"... Du säger att du e stolt över din jacka o att den e värd pengarna,
Myschly:susu säger att hon vill slippa tandställning o att hon ogillar den o de e inte nåt som hon har valt, bara jag som anser att det där var onödigt taskigt?
Frystejp:Vad fan gör du nu då? Dom sa till och med förlåt till varandra i den här tråden så kommer du och drar upp allt igen. Jävligt bra gjort, du kunde tagit det när det var mer aktuellt istället för att börja förstöra en ny tråd liksom.
Xerxes:Myschly, nödvändigt att ta med sig den gamla låsta tråden till denna nya trevliga tråd? :P
MaCKaN_86:Jag uttrycker mig starkt ibland, men nu blandar du ihop meningar och lägger till, så de stämmer inte de du skriver. Det är en klipp å klistra text..
MaCKaN_86:En koncert är en föreställning av ett band, de sjunger på scen..
MaCKaN_86:Det är inte jag som skrivit detta
MaCKaN_86:Jag är inte intollerant, jag ÄR tollerant,
MaCKaN_86:Inte jag som skrivit, jag har bara sagt en dumm grejj personligt till henne
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Myschly:Inte i det du skrev förut, när du sa vad du ansåg en fjortis va, o du även sa att du hatade fjortisar (jo jag vet att du uttryckte dig starkt, vilket jag iof e onödigt men jag förstår likväl) så fanns de en JÄVLA massa minoriteter.
skumbanan:Komisk sak, observera att jag endast tog den på skämt.