Aviseringar
Rensa alla

1årsdag!


Ämnesstartare

Hej!
Jo jag har problem jag lyckas inte hitta nån bra present till min pojkvän på våran 1 årsdag [cry] Inget som är för dyrt...bara för att när han fyllde år fick han dåligt samvete av att jag gav han en present för 3500 kr XD så han vill inte ha nått sånt dyrt..
Men som sakt jag hittar bara dyra saker...

Snälla hjälp och tips?


   
Citera

MEN FÖRFAN JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG OCH DIN POJKVÄN NU KAN DU INTE LÖSA NÅGONTING SJÄLV??


   
SvaraCitera

pärlplatta är så jävla najs eller

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

MEN FÖRFAN JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG OCH DIN POJKVÄN NU KAN DU INTE LÖSA NÅGONTING SJÄLV??

jo massor..men jag kanske lägger upp vissa saker [tard] Och det var länge sen faktiskt ... har snackat mycket spel


   
SvaraCitera

Surina:

jo massor..men jag kanske lägger upp vissa saker Och det var länge sen faktiskt ... har snackat mycket spel

Skojade bara hoppas du får bra hjälp det är det vi är till för


   
SvaraCitera

Men tänk efter lite. Vad tycker han om, vad finner han sött osv.


   
SvaraCitera

stringkalsonger kan aldrig slå fel.

Image


   
SvaraCitera

det behöver ju bara vara något symboliskt, tanken som räknas ju


   
SvaraCitera

Wanking BC:

MEN FÖRFAN JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG OCH DIN POJKVÄN NU KAN DU INTE LÖSA NÅGONTING SJÄLV??

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Men tänk efter lite. Vad tycker han om, vad finner han sött osv.

Jo men han är så svår [sad] Liksom en mer kall typ [shake]


   
SvaraCitera

för i helvete


   
SvaraCitera

Wanking BC:

MEN FÖRFAN JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG OCH DIN POJKVÄN NU KAN DU INTE LÖSA NÅGONTING SJÄLV??

Lugn och fin.. Djupa andetag..

Image

OnT:
Han behöver inte asdyra saker. Man behöver inte köpa allt man ska ge till någon annan, handgjorda saker kan ofta vara bättre, finare och när det handlar om en årsdag så är det ju vettigare att ge något som visar att du tycker om honom istället för att ge honom en klocka eller något dyrt. pengar är inte kärlek, kärlek är att lägga sin energi, göra saker så att den andra känner sig glad och omtyckt. Klippa, klistra och göra något som han kan sätta upp eller titta på, ett specialgjort foto på er två, att ni gör något speciellt den dagen han kan komma ihåg som att åka någonstans, ha bra sex, eller göra något romantiskt.

ska inte köra på wall of text nu, men gör han glad, pengar och saker är inte glädje, det är fejk, och med tanke på vad han sa så blev han visst inte jätteglad av din present.

Det kanske låter töntigt, men ett ex ritade ett par hjärtan på asfalt, mmsade bilden till mig, den gjorde mig jätteglad under resten av dagen, och det var ju inte direkt ansträngande av henne att göra något sånt, det var bara fint.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Lugn och fin.. Djupa andetag..

[mad][mad][mad][mad][chocked][chocked][mad][chocked][mad][mad][chocked][mad][chocked][mad][mad][chocked][chocked][chocked][chocked][mad][chocked][confused][confused][wink][rolleyes][cool][cool][mad][no-no][no-no][rolleyes]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

[mad][mad][mad][mad][chocked][chocked][mad][chocked][mad][mad][chocked][mad][chocked]​​[mad][mad][chocked][chocked][chocked][chocked][mad][chocked][confused][confused][wink][rolleyes][cool][cool][mad][no-no][no-no][rolleyes]

Det är normalt att känna många känslor när man är i puberteten. [cute]


   
SvaraCitera