Aviseringar
Rensa alla

1kopp te med 1,5 matskedar socker och lite mjölk hur mkt kcl ???


Ämnesstartare

...Det står på paketen hur mycket per 100 g/ml, men du måste själv uppskatta hur många gram det faktiskt går i måtten du använt. Om det nu är så jävla viktigt, dvs. Kalorimängden i mjölken beror på fetthalten.

Förresten borde du, oavsett om du vill bli tjockare/smalare, ge blanka fan i att paja ditt thé med socker. Möjligen söta skiten med honung om du verkligen måste, men SOCKER?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Förresten borde du, oavsett om du vill bli tjockare/smalare, ge blanka fan i att paja ditt thé med socker. Möjligen söta skiten med honung om du verkligen måste, men SOCKER?!

haha vet har försökt men tror ja e sockerberoende förut fick ja i mig minst 2kg i veckan plus allt annat man äter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

lagom? finns inget lagom för mig xD ne men hur mkt typ?

haha okejj inte så mkt ,, nästan ingenting nu men ska börja nu träna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kollat i dina skapade trådar... och Jag är ledsen, men du är helt enkelt för korkad för ätstörningar. Fråga mig inte hur det går till, men tydligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

haha okejj inte så mkt ,, nästan ingenting nu men ska börja nu träna

okej många som ska börja träna.... nej men då är de la typ 1500kcal/dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Har kollat i dina skapade trådar... och Jag är ledsen, men du är helt enkelt för korkad för ätstörningar. Fråga mig inte hur det går till, men tydligen.

vaaaaad meenar du meed dee ????????????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

vaaaaad meenar du meed dee ????????????????????

Att du skapat många trådar om samma saker. Ser inte ut som att du kommer lära dig räkna kalorier, hence inte bli ett riktigt offer. Jag säger inte att det är en dålig sak.


   
SvaraCitera

§10. Så kallat ”thinspiration”-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på Anorexi- och bullimikontakt.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera