Forumet - 21-års present till kräsen pojkvän.

21-års present till kräsen pojkvän.

5532 0 44
Hej. Nu är det så att min pojkvän fyller 21 nu i juni och jag har jätte svårt att hitta en bra present till honom. Hans intressen är spel, elektroniska prylar och kampsport. Problemet är att han jobbar på spelbutik, så han köper grejerna både lättare och billigare. Och när det gäller kampsport är han oerhört kräsen av sig. Så det går nog inte så bra heller. [tired] Skulle verkligen behöva hjälp.
Nån som har några tips och idéer? [party]

Spana också in:

LinneavV:

ne sex får han bara på julafton

hahaha, det va snålt :D

men du vet inte något som han verkligen behöver? för mig (vet att det inte är så för alla killar) så är det tanken som räknas. och är det uppenbart att mkt tanke har legat bakom det hela så blir man bara varmare och inser att det är ngåon som bryr sig om en :).
retstickan:

men du vet inte något som han verkligen behöver?

det enda han har saft att han behöver är strumpor och kalsonger > . <
har redan gett honom ett par strumpor innan. och kalsonger känns så tråkigt. fast busskort behöver han också. men det skulle ju inte kännas så roligt att ge som present.
LinneavV:

KamikazeTomten:

Om du inte kan fixa något materielt åt honom så greja något mysigt. Även killar brukar uppskatta varmt bad och massage från sin partner. Eller om du har ett par tusenlappar över så kan du ju alltid fixa fallskämrshopp eller en flygplanslektion.

[smile]
minns när jag hade min första pojkvän har var så jävla dryg och fattade inte att jag bara hade studiebidrag att leva på. tvingade mig att köpa en dyr tröja för 400 spänn till honom i present som han själv hade tittat ut. en annan gång köpte jag en jävla smörgåsgrill åt honom [bigsmile] aldrig mer att jag köper presenter till något jävla retard alltså

själv fick jag i present av honom EN HEMMABRÄND skiva med the sims 2 på. jävla fattiglapp