Forumet

Vill bli smal inför sommaren!

1378 46
Hej.

Nu är det såhär att jag vill verkligen bli av med extra kilorna, få fast rumpa, plattare mage, fastare höfter samt fastare lår.
Ja, jag vill helt enkelt bli smal.

Ett tag gjorde jag typ 50 sittups per kväll, men det gav inget resultat. Vill bli av med extrakilorna, nu.

Jag äter rätt oregelbundet och har ett sötsug jag vill bli av med. Tips på träning som man kan göra utan att behöva fara till gym och sånt, asså egen träning och saker som kan ersätta mitt sockersug.

Jag kommer verkligen kämpa för det här, så tips tack! =)

MVh haappyface,

Bild på fettomagen, vill få en smalare kropp helt enkelt.

Image034.jpg

[bigsmile]men shit bruden du är inte tjock! det kallas OSÄKERHET och BEKRÄFTELSE det du håller på med...
om du vill ha hjälp med vikten ( vilket jag inte tycker att du behöver) så ska du dra till gymmet och köra hårda pass kanske 3 ggr i veckan och sedan käka bra..ta bort mycket kolhydrater, MEN INTE ALLT! hjärnan behöver kolhydrater för att fungera bra, så uteslut inte det. käka grönsaker till köttet istället för potatis osv.

gör upp ett tränings schema! och se till att följa det, men sätt inte upp för höga mål för då blir du bara besviken...

mitt gym pass ser ut så här:

börjar med styrketräning 30 min. dvs armar (biceps och triceps) i form av vikter eller maskiner, magen tränar jag genom situps, benen tränar jag i maskiner...

sen går jag över till konditionen, 20 min på rullbandet då jag varierar med att gå snabbt och springa.
sen avslutar jag men cykling snabbt som fan i 10 min.

kör på det träningspasset tre ggr. i veckan...sen är det bar om du tar en promenad i rask takt morgon eller kväll...har också hört att man förbränner mer fett på morgonen, men det är bara bullshit...huvudsaken är att du tar den där promenaden...inte vilken tid..
sen är det viktigt att du sover bra så kroppen får återhämta sig..

lycka till [bigsmile]
/ellinor