Forumet

Knulla fötterna

1196 60
Jules: Whoa, whoa, whoa. Stop right there. Eating a bitch out and giving a bitch a foot massage ain't even the same fucking thing.
Vincent: It's not, it's the same ballpark.
Jules: Ain't no fucking ballpark neither. Now look, maybe your method of massage differs from mine, but you know touching his wife's feet and sticking your tongue in the holiest of holies ain't the same fucking ball park. It ain't the same league. It ain't even the same fucking sport. Look, foot massages don't mean shit.
Vincent: Have you ever given a foot massage?
Jules: Don't be telling me about foot massages, I'm the foot fuckin' master.
Vincent: Given a lot of them?
Jules: Shit, yeah! I got my technique down and everything, I don't be tickling or nothing.
Vincent: Would you give a man a foot massage?
Jules: Fuck you.
Vincent: You give them a lot?
Jules: Fuck you.

Vincent: I ain't saying it's right. But you're saying a foot massage don't mean nothing, and I'm saying it does. Now look, I've given a million ladies a million foot massages, and they all meant something. We act like they don't, but they do, and that's what's so fucking cool about them. There's a sensuous thing going on where you don't talk about it, but you know it, she knows it, fucking Marsellus knew it, and Antoine should have fucking better known better. I mean, that's his fucking wife, man, he ain't have no sense of humor about that shit. You know what I'm saying?

[love]
Barnbidrag:

Nej, usch, men jag tycker att fötter och händer kan vara hemskt vackra om de är smala och långa!

Okej...Jag kan gilla fötter. Men det gäller tjejfötter om de är små, släta i huden och fina. Men det är inte så jag tänder på dom. Det är bara en del av kvinnans helhet.
Barnbidrag:

... det där skrämde mig, vad menar du med det?!?!?!?!?!?

Att jag liksom inser hu saker står till utan att någon behöver ge mig klartecken skriftlig eller muntligt. Jag liksom känner det bara om någon säger eller skriver få saker. Det kan gälla nästan vad som helst.