Forumet - 25 cm

25 cm

2801 0 33

Spana också in:

vet_inte_vem:

någon bög som tackar nej till 25 cm????

men wtf, hatar denna stereotyp. vi bögar tänker inte bara på stora kukar. är ju inte det som avgör om man gillar killar. Klart ja inte tackar nej till en nåns kuk, men då ska det ju va en snygging man älskar, inte för att han har stor kuk.
Warwolt:

Går att ha sex utan penetrering, titta bara på lebbarna. Kan dem kan vi (fast jag är iof bi, men ändå. Jag kan ha bögsex om jag vill >:)

Snälla du...
En strap-on på ena tjejen så får den andra uppleva det bästa penetrerande älsket någonsin, dels då all fokusering riktas mot hon som tar emot, dels då strapon:en inte får utlösning efter tre minuter och vill sova.
Att lesbiska inte skulle ha penetrerande sex är bullshit, det är inte pga det man är lesbisk [bigsmile]
Det var exemplet i sig jag reagerade på, tänker folk på lesbiska så är det oftast "mjukt, fint, oskyldigt" och utan penetration, tänker folk på bögar tänker dom på analsex.
Jag vill radera dom gränserna och påstår att lesbiska förmodligen har mer penetrerande sex än bögar, för att du är bög gör inte automatiskt att du är född med någon slags klitoris i rumpan som vill stimuleras jämt och ständigt.

Ett annat sätt att ha sex utan att penetrera är väl att vara bög, eller hetero, eller bi, och att ha sex utan penetration, och med lite fantasi kan bögar säkert få till en saxning också [bigcheers]