Forumet

Film med våldtäkt

3179 58
passaro:

Låter djup.

Inte särkilt som man kan tro av titeln... Det är snarare en film som i stort sätt kidnappar ett tjugotal tonåringar och som sedan utsätts av ett par grymma pervitioner, allt från våldtäkt till att de tvingas äta bajs, torteras till döds, behandlas som hundar, and so on...

Kan tilläggas att regissören av filmen mördades efter filmens premiär under mystiska omständigheter.
Issen:

Äckligaste filmen jag sett so far, den är så vedevärdigt sadistisk rakt igenom, sjukt obehaglig.

Den enda film man rent av nästan spytt i biosalongen.

passaro:

Allvarligt? någon som tog illa upp tydligen.[rolleyes]

Minst sagt.. Dock hände allt i Italien på 70-talet så det är väl lite virse versa med det [rolleyes]
Jonnybravo91:

Detta visste jag faktiskt inte och helt ärligt kan jag inte påstå mig sugen att läsa originalet.

Den är hysteriskt vidrig.

Roligt att alla går runt och tror att våldtäckter, mord och tortyr i dagens samhälle till stor del är pga att Internets utbredning som har gjort att sjuka människor nu kan kommunicera och utbyta ideér trots att dom inte ens behöver befinna sig i samma världsdel medans denna bok skrevs någon gång på 1700 men samtidigt överträffar samtliga texter jag läst på internet beträffande sjuka sexuella gärningar.
Oj, blev en lång mening utan punkter.
Lilja 4-Ever.

Sen kommer jag ihåg en film som handlar om en polisman som våldtog gymnasietjejer, han blir aldrig upptäckt, och så flera år senare så kommer han tillbaka till staden och börjar våldta igen. Och då ska tjejerna som våldtogs typ försöka sätta fast polismannen. Rätt spännande är den, fast jag har ingen aning om vad den heter.

Typ nåt med County..
Alabama Rocker:

Säg att du älskar mig.

mm fyfan det rann tårar när jag såg den scenen

jojOzZz:

Tjejer kan vålda mkt lättare, ingen vill anmäöla lix.

du tror alltså det är lättare för en tjej att hålla fast/slå ner en kille och våldta honom ? hmm...

kommer inte på några filmer som handlar om våldtäkt direkt, några bara som innehåller det lite (typ en kort scen) men kanske inte nog mycket om man vill se den pga att man vill se våldtäkten.
finns ju massa tonårsfilmer som bara handlar om våldtäkt, 14 suger, och någon mer jag inte minns namnet på. och så hipp hipp hora, om du nöjer dig med att de sätter trosorna på huvudet på en tjej istället för att våldta henne.. (det kan ju också ge dig en viss tillfredsställelse, menar jag)