Forumet

Er bästa facerape? [smile]

2215 62
Innan jag skulle gå och sova igår ändade jag min kompis födelsedatum på Facebook så det såg ut som om han fyllde år idag istället för i januari som han egentligen gör. Nu läser jag alla grattismeddelanden och skrattar så jag knappt får luft.

Har ni någon extra lyckad facerape som ni kommer ihåg? [bigsmile]
Jag har faktist ingen bra facerape, utan en "msn-rape".
När jag var hemma hos min kompis så lämnade han datorn på när han gick och skulle spela piano, och jag började snacka med våran tjejkompis. Efter en halvtimme när jag frågat mycket om ja verkligen kunde lite på henne så kom "jag" ut som bög, och hon gick på det! [bigsmile] hon började snacka om att "jag" alltid kunde snacka med henne om jag mådde dåligt [cool]
jag har blivit facerape:ad[cry]

brorsan och hans kompis highjackade min dator och skrev

"jag har liten kuk och gillart" xD

Har en kompis som blev facerape:ad oxå de stod något om att han kommit ur garderoben alla skrev typ "aww vi gillar dig ändå" "Du är fortfarande samma person" "jag visste det" osv xD
Måste varit Lina, hon var väl kanske 8 då. Band fast henne i ett träd och jävlar, vad den munnen var tight! Det är så härligt när läpparna bara nätt och jämt når runt ollonet, spänner så skönt! Höll säkert på i tre timmar, men den sista timman var lite tråkigare då hon börjat kallna.
Har ett pågående facerape med min bästa kompis konto, tillsammans med två andra vänner. Så jävla episkt.
Hon är inloggad på min mobil, och har inte blivit utloggad på flera veckor. Så varje gång vi är ute, eller bara hon, så brukar jag och några andra vänner göra något kul. Tex byta namn på henne (Günther von Sursill) eller födelsedagsdatum eller ändra relationsstatus eller skriva roliga statusar.

Vi har låg humor. Och hon vet fortfarande inte om att det är vi.

[cool]
Om jag upptäcker någon som glömt logga ur fb så skriver jag oftast meddelanden som "Hjääälp jag har glömt hur man loggar ut!!!!!!!" och sen loggar jag ur. Speciellt kul är det om man själv är vän med den som man gör så med, för då kan man skratta åt den från sin egen sida x)