Baader_Meinhof:"bara utnyttjad"
Jag lägger lite tyngre vikt i det där med otrohet just nu.. Jag vet ju inte vad jag ska tro. Men jag försöker tro på det där med utnyttjandet, det är ju hemskt. Men jag skriver nog dessutom "bara" eftersom det var en kyss från ett fyllo. De har ju liksom inte alla hästar hemma riktigt om du förstår, inte så stor grej egentligen men ändå.. Man blir osäker över vad som hände egentligen. Jonnybravo91:Speciellt med tanke på hur hon beter sig efteråt.
Jonnybravo91:Du har en awesome avatar.
Blivande_japan:fast är ju typ/var kär i 1 svin...?
Supply and Demand:Menade ju att du åtminstone slipper vara kär i alla svin du möter, vilket du hade varit om du blev kär lätt. Eller något.
Supply and Demand:Men hjälper det inte dig att tappa känslor när du tänker på vilket svin han är? Jag har lätt att klamra mig fast vid hat, och via den vägen må bättre över folk som sviker
Blivande_japan:hur underbart och smidigt allt var när vi var tillsammans. att han är en av väldigt, väldigt få människor jag känt mig väldigt trygg med och litat på
Supply and Demand:Då är det ju egentligen själva relationen du är kär i, och inte snubben. Därav försvinner nog inte den känslan tills du funnit en sådan relation igen, kan jag tänka mig.
Blivande_japan:hmm, nja, jag vet inte, tyckte liksom om allting med honom också (förutom saker han gjort efter vi var tillsammans), och som sagt har nog ingen annan fått mig att känna mig så trygg