Aviseringar
Rensa alla

2år-jag vill göra slut


Ämnesstartare

hur in i helv'te ska jag börja? Funderar på detta varje dag. Vårat förhållande har inte den där gnistan längre. [n]Jag älskar honom men är inte kär helt enkelt. singellivet lockar o-o-o-otoligt..


   
Citera
Ämnesstartare

Wikingline:

Jag älskar honom men är inte kär helt enkelt.

Jag fattar inte, hur kan man älska någon och ändå vilja göra slut för att man inte är kär?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring upp honom, och säg typ "hej, asso jag tycker inte att vi borde vara ihop längre, du är ful och har liten snopp, jag kommer inte att svara om du ringer, så det är ingen ide att försöka. hejdå, ha ett bra liv. oh! juste, jag har varit otrogen." *klick*

så brukar jag göra[y] jättebekvämt[y]


   
SvaraCitera

Michee:

Jag fattar inte, hur kan man älska någon och ändå vilja göra slut för att man inte är kär?[tard]

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Jag fattar inte

Jag beklagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

liten snopp,

Just det, så var det ju ni jobbigt oseriösa människor. Det där fick du tänka på ett bra tag innan du fick ihop allt att låta hyffsad ironiskt, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

hur in i helv'te ska jag börja?

Säg exakt som det är bara.
Faktum är att många gör slut när de är runt 20-årsåldern. Människan ändras väldigt mycket i den åldern, man blir en helt annan människa och folk växer ifrån varandra.
Well, det bästa du kan göra är att först säga exakt som det är och sedan lyssna på honom så mycket han önskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

Jag beklagar.

Du behöver inte beklaga dig för min skull, det är ditt problem. Jag förstod bara inte hur det kunde vara logiskt.


   
SvaraCitera

:/

Illa.

Och jag är absolut fel person att svara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

Just det, så var det ju ni jobbigt oseriösa människor. Det där fick du tänka på ett bra tag innan du fick ihop allt att låta hyffsad ironiskt, antar jag.

jag var inte oseriös[tired][tired] jag brukar dumpa mina flickvänner så[confused][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Jag förstod bara inte hur det kunde vara logiskt.

tjejer är inte logiska.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

Vårat förhållande har inte den där gnistan längre.

snacka med honom om det? han kanske tkr likadant

men annars så kan ni ju få tillbaka gnistan på ngt sätt på ngt sätt.. göra ngt nytt tillsammans lr så. ni har ju ändå varit tillsammans ett tag, jag tkr inte att göra slut är det bästa.. särskilt inte när det går upp o ner i känslorna för folk.. men om man är lycklig o älskar sin partner, vrf göra slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

tjejer är inte logiska.[no-no]

Nu ska vi inte vara generaliserande[no-no] Men antar att du har rätt, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Nu ska vi inte vara generaliserande[no-no] Men antar att du har rätt, typ.

jag har alltid rätt, typ[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har varit tillsammans med honom i 2 år, och nu frågar du oss hur man gör slut med honom! Ironiskt tycker jag!


   
SvaraCitera