Aviseringar
Rensa alla

3 tjejsituationer. Krogen, fester, förhållande.


Ämnesstartare

Bakgrund om mig:
Först och främst lite info om mig. Har först nu, sen i somras börjat gå ut på krogen, fester, lite mer sociala grejer (där mycket tjejer finns). Det beror framförallt på att jag inte haft så stort utbyte av att gå på sådanna tillställingar tidigare. på 1,5 år gick jag ner totalt 25kg, och var inte direkt intressant hos motsatte könet då. Men nu, någorlunda nära slimmad, lite hårdare i kroppen och med ett bättre självförtroende så har jag nu börjat gå på krogen och dansa flörta lite. Men just flörta och allt där till har jag lite funderingar över.

Situation 1:
En fest jag själv ordnade för ett tag sedan. Gick in i ett rum på festen, där satt 2 tjejer o en killpolare till mig, slog mig ner o snacka lite. Efter 10-15min sa min killpolare till den ena tjejen, "kom, jag måste berätta en grej för dig". Alltså bara jag och "mrs X" kvar i rummet. Vi pratade lite, innan vi efter några minuter gick tillbaka in i det angränsande rummet där dansgolv var. väl där splittrades vi. Senare kom det fram massa kompisar och tjejer jag aldrig pratat med förut och sa "snacka med X", "X tycker du är as söt, prata med henne", "X tycker du är skitsnygg, snacka med henne" osv. Grejen är den att jag som ansvarig för festen var tvungen att hålla koll på olika saker, var närmare 100 personer. Och kunde inte prata emd henne så mycket då, sedan åkte hon hem vid kl. 11, för hon och hennes pappa hade bråkat.

Jag la till henne på msn och facebook och pratade lite med henne där. Pratade även med några tjejkompisar till henne som sa "lägg in en stöt!". Problemet jag stötte på var att jag aldrig fick någon respons, alltid jag som startade konversationerna och så vidare.

Antar att det bara var en fylleflört ändå från hennes sida, som man borde släppa tankarna på nu? Eller hur länge ska man vara "på" och vänta på om hon börjar ta för sig, hade tänkt bjuda ut henne på fika eller nåt, men när hon verkade så ointresserad, struntate jag i det.

Situation 2:
På krogen igår står man och dansar, när det går förbi några tjejer som nyper tag i röven och magen. Sedan börjar den ena ställa sig framför och och dansa rätt nära mot mig, vänder sig om och trycker in hennes röv mot min k*k. Jag tog henne på magen, kände ner mot henens f***a, kände på röven osv. Hur mycket får man göra i dessa situationer, känna ordentligt nerigenom? brösten?
När börjar man hångla med någon?

Situation 3:
En tjejkompis jag stog o dansade sa plötsligt, (om en tjejkompis till sig) hon vill strula med dig, gå fram och hångla med henne. jag svara på skoj, "de tror jag inte. Men det är fritt fram för henne att komma". Hon gick bort till tjejkompisen och sa vad jag sagt och blev lite generad och log lite lätt mot mig. En stund senare såg jag att hon strulade med en annan kille, då var det liksom ingen idé att försöka. Mitt fel där, men man lär sig. Jag skulle alltså gått fram och bara börjat hångla med henne? Eller ska jag gå fram och dansa med henne, säga hej o sen låta det ske? Men vem ska ta initiativet, hur vet jag om det är okej för henne?

Är det okej och bara ta på tjejers rumpor på dansgolvet? Hur kommer man i närkontakt med dem där? Vad får man göra osv?

För er som orkat ta er igenom och svarat, tack så mycket.


   
Citera

chode.. sigh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

chode.. sigh

Ditt svar gav mig mycket.


   
SvaraCitera

nittio0två:

Är det okej och bara ta på tjejers rumpor på dansgolvet?

Inte om inte tjejen ger inbjudan till det. Man går ju inte fram och grabbar tag om random bruds rumpa. Men det tror jag du förstår.

nittio0två:

Vad får man göra osv?

Försök mäta av det i situationen, även om det är svårt. Det är olika från gång till gång, människa till människa.


   
SvaraCitera

nittio0två:

Hur mycket får man göra i dessa situationer, känna ordentligt nerigenom? brösten?
När börjar man hångla med någon?

"Ge" högst två tredjedelar av det hon "ger" till dig.

nittio0två:

Vad får man göra osv?

Dansa inte för länge med samma person, hon blir bara uttråkad då. Såvida du inte eskalerar.


   
SvaraCitera

nittio0två:

Situation 1:

Glöm henne, som du sa fylleragg var vad du var.

nittio0två:

Situation 2:

det är krogen, lets face it dom flesta tjejerna gör så på krogen, dem försöker bara spela dig. i alla fall från egen erfarenhet.

nittio0två:

Situation 3:

Jadu det kan nog bara den där tjejen svara på. men ta kontakt med henne igen om det var något intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Är det okej och bara ta på tjejers rumpor på dansgolvet?

Vågspel! Om hon snor runt och ger dig en rak höger är det nog ingen idé att försöka talla på henne igen.[no-no]

Känns som att du är lite överspänd. Chilla, så kommer det av sig själv.


   
SvaraCitera

poppis du e


   
SvaraCitera

nittio0två:

Är det okej och bara ta på tjejers rumpor på dansgolvet? Hur kommer man i närkontakt med dem där? Vad får man göra osv?

Prova.


   
SvaraCitera

ha en fest och bjud in alla tre, sen märks det nog vilka som är intresserade och inte [y]


   
SvaraCitera

nittio0två:

Situation 1:quote]

Går du in på msn och hon är Online då kan du skriva hej, Är du först online och hon kommer in då ska hon skriva till dig först,
Folk som alltid skriver hej och börjar fråga typ "hur mår du, vad har du gjort idag" varje dag kan bli tråkiga att prata, låt henne jobb lite också. Är man för mycket på blir man inte så intressant mera, "Alla vill ha det man inte kan få "

Sen på festen.. Då måste killen gå på först (oftast då..) Killen ska ta första steget och det suger 😛

nittio0två:

Situation 2:quote]
Du vet när du ska hångla, titta i ögonen på dem, stirrar dem så behöver du typ bara flytta fram huvudet.
(Strular man brukar dem aldrig bli någon, om du letar efter flickvän, Men sedan så blir det typ aldrig något på krogen lol)
och ta på tjejerna.. Nae.. är lite töntigt på krogen get a room, Men ja.. jag har gjort det förut, kan vara roligt när man är cp full...

nittio0två:

Situation 3:

Du skulle sagt typ, Om hon vill det så kan hon komma och säga det själv eller något, Tjejerna ska inte få gratis, vill dem ha något kan dem ta det själva. vi är inte slavar!

nittio0två:

Är det okej och bara ta på tjejers rumpor på dansgolvet? Hur kommer man i närkontakt med dem där? Vad får man göra osv?

Nej? men dansar du med dem och dem tar på dig så kan du göra det, men det är lite dräggigt, du kan ju leka dig framåt och titta hur långt du får gå.


   
SvaraCitera

nittio0två:

vänder sig om och trycker in hennes röv mot min k*k. Jag tog henne på magen, kände ner mot henens f***a, kände på röven osv.

[tard]
Ja men kanske tycker om sådant när man är full och kåt.


   
SvaraCitera

[shake]
chilla grbben


   
SvaraCitera

nittio0två:

För er som orkat ta er igenom och svarat, tack så mycket.

Kan tipsa om ett bättre forum angående sådana frågor:
http://www.c-r.se/

Och för mina svar?
Situation 1
är hon inte intresserad så gå viadre till nästa tjej som är bättre, den mentaliteten kommer du långt med.

Situation 2
Inte på dansgolvet i alla fall.

Sitation 3
Jag skulle inte ha gjort det, även om tyckte det är en del i spelet. följer inte efter spelet men jag tar hellre gärna den hårda vägen (vad är den hårda vägen?)

Från Beta till Alpha hane.

nittio0två:

Ditt svar gav mig mycket.

[crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera