Aviseringar
Rensa alla

30 Moped Eller Eu


Ämnesstartare

Tja!

30 moped eller EU
Vill veta fördelarna och nackdelarna med både 30 moppe och EU
Vill veta straffen för trimmning osv...
Vilket som är bäst att köra med och vilket som är bäst för trimning
Och Skillnaden mellan både 30 moppe och Eu[smile]

Är tacksam om ni skulle kunna svara ärligt då jag har svårt med pengar.

kan inte mycket om moppar aswell så var snälla haha...[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Växlar är manligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar moppepojkar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

gillar moppepojkar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moped är som cykel fast mer gay. och cykel är rätt gay till en början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad du än gör, när du kör med trimm.. Stanna inte när polisen jagar dig med bil. Och kör förbannade mig inte med reg-skylt trimmat..

Ett hett tips är vid dessa tillfällen att köra in på små stigar/cykelvägar, alltså där poliserna har svårigheter med att ta sig fram med bil..

Blir du jagad av en mc-snut är det så gott som kört, chanserna är iallafall inte stora att du kommer därifrån utan straff.

Såatteh, kör försiktigt med hjärnan och håll god uppsikt efter snutar, tänk likaså på risken att skada andra människor.. D.v.s. Ta det extremt lugnt och försiktigt där det vistas mycket folk så ska du se att det löser sig.

Slutsats

Skall du trimma & köra som en idiot, skaffa 30-moppe.

Skall du köra lagligt, har råd att ta körkort & nöjer dig med en hastighet på ca: 45km/h? Då är EU valet för dig.
[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad du än gör, när du kör med trimm.. Stanna inte när polisen jagar dig med bil. Och kör förbannade mig inte med reg-skylt trimmat..Ett hett tips är vid dessa tillfällen att köra in på små stigar/cykelvägar, alltså där poliserna har svårigheter med att ta sig fram med bil.. Blir du jagad av en mc-snut är det så gott som kört, chanserna är iallafall inte stora att du kommer därifrån utan straff. Såatteh, kör försiktigt med hjärnan och håll god uppsikt efter snutar, tänk likaså på risken att skada andra människor.. D.v.s. så ska du se att det löser sig.

Tack för svaret!, bra tips! [smile][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Skall du trimma & köra som en idiot, skaffa 30-moppe.

Skall du köra lagligt, har råd att ta körkort & nöjer dig med en hastighet på ca: 45km/h? Då är EU valet för dig.

vad är skillnaden mellan 30-moppe och eu?[tard] om EU går 45 kan man väl lika gärna köpa en sån och trimma?


   
SvaraCitera
Bakric

Blabla7572:

Vill veta straffen för trimmning osv...

Skaffa en laglig 125a istället.
Det är billigare (på alla sätt), går snabbare, är coolare och är inte lika olagligt (d.v.s, du får inte lika höga böter och dom tar inte trimdelarna då det inte finns några).

S3ON:

Vad du än gör, när du kör med trimm.. Stanna inte när polisen jagar dig med bil. Och kör förbannade mig inte med reg-skylt trimmat..

Är man säker på sin körning så är det lika bra att skaffa cross direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

om EU går 45 kan man väl lika gärna köpa en sån och trimma?

Ja, men dessa borde vara dyrare.. Skall man trimma ordentligt byter man ju cylinder och hela köret endå såatteh, han borde spara cash på 30-moppe.. Eller jag är egentligen inte helt säker, valet är hans. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Är man säker på sin körning så är det lika bra att skaffa cross direkt.

Har han cash så, ja. Då kan han lika gärna skaffa en riktig racehoj på direkten som gör 300 knyck..


   
SvaraCitera
Bakric

S3ON:

Har han cash så, ja. Då kan han lika gärna skaffa en riktig racehoj på direkten som gör 300 knyck..

Åttikubikscrossar kostar ganska exakt lika mycket som mopeder i samma skick och ålder och 125:or ligger inte långt efter, så du behöver inte försöka bevisa nån poäng genom att överdriva.
Kinavespor räknas inte då det inte finns något "skick" att tala om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol men man får köra eumoppe med vanligt B-kort bara! inte för att jag vet varför nån skulle vilja det men[blush]
och varför ej skaffa A-kort direkt, det är ju uppenbarligen det du vill ha
AM-kortet är ett ickekort, det finns inget syfte med det alls och kan ej se att någon nånsin skulle få för sig att skaffa ett


   
SvaraCitera