Forumet - 300 pers av rent hat mot en person

300 pers av rent hat mot en person

811 0 59
Har ni någonsin blivit kallat för något,som inte är mennat som något snällt.Eller har du upplevt att folk skriker efter dig?

Jag har,jag blir kallad för hippie,clown och emo.Och vissa skriker saker som "Det är inte maskerad" och sånt.Folk viskar om att de hatar en eller varför kan hon inte bara vara normal.Folk driver med en och hatar en.

Alla brukar håller på mot emos men sen jag började i den skolan så har allt med emo blivit ointressant,det är mig de är på.Men jag tar inte åt mig men hur man än gör så kan man aldrig få dem orden osagda,de kommer påmina en livet ut.
Men jag är mig själv och jag är jämt glad så det är jag som vinner på det i längden.

Och jag hackar inte på alla jag ser för att jag hatar mode.Jag tänker det men skriker aldrig det till folk.

Någon som har upplevt detta??

Spana också in:

sculptura:

Är du dum? Jag gillade inte tröjan, får jag inte säga det då eller? Det var en klädbedömningstråd typ ju? [bigsmile]

Jo klart du får säga det.

Fast jag har alltid varit en sådan person så om någon person har köpt en sak de tycker är fint så tycker jag att hela grejen att personen tycker det är fint är vackert så jag kan inte säga någonting annat att det är fint. Varför måste man klanka ner och alltid ha ett behov av att säga vad man ärligt tycker när en person är så glad över att känna sig fin.
Lounge fact:

Varför måste man klanka ner och alltid ha ett behov av att säga vad man ärligt tycker när en person är så glad över att känna sig fin.

Tror du alla klär sig för att känna sig "fina"? Vissa kan ha ett budskap med det också kanske.
Jag kanske är en sådan som säger vad jag tycker om saker och ting, nu var det ju så att jag uppfattade det som en bedömningstråd, och där säger jag vad jag tycker, men irl så går jag inte fram till någon och säger vad jag tycker såvida personen inte har gjort mig något ont eller ber om det.
sculptura:

Tror du alla klär sig för att känna sig "fina"? Vissa kan ha ett budskap med det också kanske.

Nej, men klär sig i saker de tycker om.

sculptura:

Jag kanske är en sådan som säger vad jag tycker om saker och ting, nu var det ju så att jag uppfattade det som en bedömningstråd, och där säger jag vad jag tycker, men irl så går jag inte fram till någon och säger vad jag tycker såvida personen inte har gjort mig något ont eller ber om det.

Aaa