Forumet

1 juni

305 96
krasch:

du bara uppfattar allt annorlunda
ingenting går snabbare
tror jag

tiden kanske går snabbare? who knows? kan bero på att årstiderna är lite fucked up nu också. förr var de normala

ennie:

Tiden Rör Sig Inte

säker?

mopsen:

ja, när vintern släppte började allt så JÄTTESNABBT!!!
1:a juni
krog ikväll
jobb imorgon
studentmottagning på fredag
jobb och fest på lördag
jobb och skejtafton på söndag

där är du ju!

känns inte som det var nån vår iår. krog ikväll och jobb imorgon?
Arlo:

såg ja dig förut idag förresten? mellan kapellplatsen o göraplatsen typ. tror det, men va inte säker

Nä inte idag. Har bara varit i Närområdet idag. Rörde mig därtill igår dock.

Arlo:

så mangöra när man just tagit studenten
(fast inte för länge)

Nej inte för länge. [y]
köttfärssås:

Överlevde 3/4 veckor. Sista veckan kom jag försent typ allt.

kan jag förstå. hade jag också gjort. starkt ändå att överleva så länge

Chibibbi:

hahaha

haha [bigcheers] kom på det helt själv

Chibibbi:

ah finns bättre, men han är inte overrated iaf..han va bra för sin tid. Lyssnar du något på svensk hip hop?

ok inte overrated då, han var allt bra. tycker bara folk överdriver ibland. finns så många som inte kan hiphop som säger att han är bäst osv. gör mig arg [mad] jo ibland men sällan. har väl lyssnat lite på petter ibland och afasi & filthy. enda jag kommer på nu
patrick bateman:

jo ibland men sällan. har väl lyssnat lite på petter ibland och afasi & filthy. enda jag kommer på nu

Du MÅSTEchecka Alexis Weak. Så ofattbart grym är han. Om du har spotify så kan du lyssna på hans senaste skiva. Asfet är den. Du kan testa lite Ison & Fille, Kalifa, Mohammed Ali och Stor också. Fjärde Världen och Fattaru också.

Eller ah, checka hela Ayla-kollektivet.

patrick bateman:

ok inte overrated då, han var allt bra. tycker bara folk överdriver ibland. finns så många som inte kan hiphop som säger att han är bäst osv. gör mig arg

Jag kan väl min hip hop. Eller ptja, jag det jag hört från honom har jag gillat. Och jag har jävligt bra musiksmak så det måste tyda på något. Brukar oftast inte gilla amerikansk hip hop pga det handlar om för mycket "gangster-shit". Eminem är chill dcck, för han har gått tillbaka till lyriken och ordbajsar inte bara massa skit om att skjuta massa dudes och sexa brudar osv.

Finns några diamanter, ja.
Chibibbi:

Du MÅSTEchecka Alexis Weak. Så ofattbart grym är han. Om du har spotify så kan du lyssna på hans senaste skiva. Asfet är den. Du kan testa lite Ison & Fille, Kalifa, Mohammed Ali och Stor också. Fjärde Världen och Fattaru också.

Eller ah, checka hela Ayla-kollektivet.

haha jävlar. hårt måste där. ok ska kolla allt. litar på dig [smile] har dock lite svårt för svensk hiphop så får se om jag gillar det.

Chibibbi:

Finns några diamanter, ja.

jag kan allt också min hiphop tycker jag. jo all gangsterskit med folk som tror sig vara hårda kan vara störande. dock så lyssnar jag inte på det. jag lyssnar alltid på den meningsfulla hiphopen som eminem, han kan allt sina grejer. hans grejer är [love] haha eminem har väl aldrig varit den som gör sån musik, har har sina fjantiga låtar men det mesta är deep shit. du kan ju lyssna på hans nya bad meets evil EP som kommer nu när som helst. här får du länk med "snippets" har inte kommit än

vad gillar du mer för hiphop då som inte är svensk?

köttfärssås:

Vill ha något roligt jobb i framtiden, ska plugga vidare länge.

plugga är bra [y] fast tråkigt [n] men jävligt viktigt så man kan få nåt kul jobb
patrick bateman:

har dock lite svårt för svensk hiphop så får se om jag gillar det.

Vadårå? Det mesta är fetawesome och välproducerat med nice lyrik.

Föresten, spana in Mobbade Barn Med Automatvapen, Promoe, Henock Achido, Looptroop Rockers,Organismen, Supreme, Kartellen och Timbuktu med. Sen finns massa grönisar på Frizon. Och gillar du RnB bör du även kolla in Newkid, han gör svensk RnB. Samt Lorentz & M.Sakarias, fast det är kanske liiite mer åt electro.

patrick bateman:

vad gillar du mer för hiphop då som inte är svensk?

Hmm, lyssnar inte alls lika mycket på det som jag lyssnar på Svensk hiphop. Men typ Wutang clan, The Dream, Nas, Drake och lite andra dudes.
Några tips?
Chibibbi:

Vadårå? Det mesta är fetawesome och välproducerat med nice lyrik.

vet inte. aldrig gillat svenska, tycker inte språket låter bra. var inte så överförtjust i alexis weak faktiskt. hörde 112 och drömare hette den andra tror jag. får föröska mer imorgon när jag har mer tid. wow vad många, kan kika. nää gillar inte rnb alls

Chibibbi:

Hmm, lyssnar inte alls lika mycket på det som jag lyssnar på Svensk hiphop. Men typ Wutang clan, The Dream, Nas, Drake och lite andra dudes.
Några tips?

haha gud. drake är ju hemsk. nas hade ett bra album bara tycker jag.

hmm. ja eminem såklart. game tycker jag är bra, jay-z, kanye west. sen gamla dr. dre, nwa, ice cube. är väl några. slaughterhouse och bad meets evil är cokså bra
patrick bateman:

et inte. aldrig gillat svenska, tycker inte språket låter bra. var inte så överförtjust i alexis weak faktiskt. hörde 112 och drömare hette den andra tror jag. får föröska mer imorgon när jag har mer tid. wow vad många, kan kika.

Knasigt. Gillade inte heller första gången jag hörde. Vr inte van vid ett så långsamt flow, men efter ett tag vänjer man sig. Och då diggar hårt, i alla fall jag.

patrick bateman:

wow vad många, kan kika.

ja, vi har en rätt nice hiphopscen här i Sverige faktiskt

patrick bateman:

haha gud. drake är ju hemsk. nas hade ett bra album bara tycker jag.

Lyssna på låten Forever, deär är Eminem, Kanye West och lil' wayne med och featurar.

Shit, hur kunde jag glömma nämna Kanye!
Ska kolla in dem andra.
Chibibbi:

Knasigt. Gillade inte heller första gången jag hörde. Vr inte van vid ett så långsamt flow, men efter ett tag vänjer man sig. Och då diggar hårt, i alla fall jag.

coolt. jo ibland tar det ett tag. ja var väldigt långsamt, lite för långsamt. får se om jag vänjer mig

Chibibbi:

ja, vi har en rätt nice hiphopscen här i Sverige faktiskt

haha har jag aldrig märkt

Chibibbi:

Lyssna på låten Forever, deär är Eminem, Kanye West och lil' wayne med och featurar.

haha hatar den. jag gillar inte drake och wayne och det beatet är hemskt

haha jag gillar bara kanyes nya skiva, hans andra grejer gillade jhag aldrig. gör så

köttfärssås:

gillar att plugga,

soft. önskar jag att jag gjorde. du har tur