Forumet - Brevväxla?

Brevväxla?

514 0 21

Spana också in:

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

Dock passar jag inte in i åldersspannet du uppger. Jag skulle kunna bli din pedofilbrevvän. Älskar att skriva brev. Dessutom kan jag sända dig fruktansvärt obehagligt överarbetade brev! Kan brodera brev och skriva skrivmaskinsbrev och göra tidningsurklippsbrev och klorofyllskriftsbrev...

Välj mig, välj mig! Fast nu förtar jag mig nästan i tanken redan, ofta jag är såpass energisk. [blush]
Ögon i en plåthink:

ag tre brevvänner. Två slutade svara mig, jag slutade svara en. Ingen utav dem kunde stava, det retade mig litet. Jag tycker att det mesta är intressant, gillar att bli delgiven tråkiga vardagsanekdoter. [blush]

Vill skicka ett brev till dig nu bara för att dela med mig av min handstil! (Och för att få skicka något till norrlandet.) [cute]
Ögon i en plåthink:

Dessutom kan jag sända dig fruktansvärt obehagligt överarbetade brev! Kan brodera brev och skriva skrivmaskinsbrev och göra tidningsurklippsbrev och klorofyllskriftsbrev...

HAHA! Jag dör lite när jag läser det här! Snääääällla skicka ett brev till mig? Jag skulle bli så underbart lycklig, för det finns inget bättre än att få brev (okej, jo det gör det...men du känslan av ett brev som väntar är awesome!)

Jag lovar att jag svarar dig! [bigsmile]