Aviseringar
Rensa alla

32" philips full hd


Ämnesstartare

Har en 32" philips full hd. Har funderat på att köpa hdmi sladd, så jag kan spela Xbox360 i full hd. Men mina kompisar säger att det inte spelar någon roll på 32" eftersom pixlarna är "ihoptryckta". Är detta sant eller ser man skilldnad. Vill veta så jag inte köper en hdmi sladd för 500:- i önödan.
Så ser man någon skilldnad på full hd och hd ready på en 32"?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kommer att se skillnad, sen hur mycket skillnad beror på TV:ns kvalité i övrigt också. Bara "Full-HD" garanterar inte bra bild som folk lurats till att tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.
Fast en XBOX kör väldigt sällan i fullHD. Det är bara vissa spel. De allra flesta är 720.

Vad kör du för sladd nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just nu kör jag scart.

Buddah:

Du kommer att se skillnad, sen hur mycket skillnad beror på TV:ns kvalité i övrigt också. Bara "Full-HD" garanterar inte bra bild som folk lurats till att tro.

De e en kvalitets tv. inge crap som vissa köper 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu framgår det ju inte vilken modell du av Philips LCD skärm du har men för det första... Philips tillverkar en av världens bästa LCD skärmar. För det andra... nog måste du väl kunna få tag i en HDMI sladd billigare än för 500 kronor? Jag skulle garanterat satsat på HDMI. [smile]


   
SvaraCitera

ExtoicWorm:

köper en hdmi sladd för 500:- i önödan.

Köp en sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=84663 du behöver inte en dyr HDMI sladd, det är bara bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Köp en sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=84663 du behöver inte en dyr HDMI sladd, det är bara bullshit

WTF, snacka om billigt. Är det Hdmi version 1.3 för det är det som min Tv kräver...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de va de också :O

Im in heaven. thnx 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde jag skulle behöva lägga ut halva studiebidraget...

Fyfan vad härligt [cheers]


   
SvaraCitera

ExtoicWorm:

Trodde jag skulle behöva lägga ut halva studiebidraget...

Fyfan vad härligt [cheers]

Skönt att du slipper [bigsmile]


   
SvaraCitera

Har förresten en likadan till mitt ps3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O de e inte sämre kvalitet på denna produkt eller? tänkte på priset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera