![[ops]](/img/smilies/ops.gif)

André Vifot Haas:Kanske en tjusig ikon bredvid användarnamnet, en partyhatt på profilbilden eller något annat festligt?
Åtta:För att motivera er lite till att komma med förslag kan jag nämna att vårt ledande förslag just nu är att byta ut personens avatar mot denna:Samtidigt som denna låt automatiskt börjar spelas upp när personen loggar in:
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Tyrael:Ni kan ju ha fina ballonger runt avataren eller något sånt här.
Fingerprints:kan ni inte visa i någon liten ruta vilka som fyller år varje dag också?
elverpigen:Fixa hwllre så senastelänken alltid finns och alltid går till senast uppdaterade trådar.
Schism:Lägg till en temporär ikon till höger om åldern, alltså något i stil med de som finns för admins, moderatorer och VIP:are m.fl. fast mer festligt. Typ ett utropstecken.
André Vifot Haas:Hur menar du?
elverpigen:När man kollar på en tråd finns ibland 3 länkar överst och nederst på sidan, till senaste (som i princip är samma sak som att trycka på "bakåt" i webbläsaren, så en länk till forumet tråden ligger i och en länk till toppen av sidan.
Det är inget födelsedagigt men skulle göra min um-upplevelse bättre. Att "till senaste" går till "senast uppdaterade trådar" alltså.
André Vifot Haas:Aha, då förstår jag. Har aldrig själv klickat på den där länken tidigare, men det är ju ganska tokigt att den leder tillbaka till underforumet. Kan dock inte lova att vi hinner fixa det innan semestern (som börjar nästa vecka).
Lounge:vilken öl gillar du förresten? jag dricker mest ljus