Forumet

Hur ska vi fira UM:s födelsedagsbarn?

653 86
Förstår att ni behöver hjälp att komma på någonting, har själv svårigheter med att få till något seriöst på denna usla forumlayouten.

Ni kan ju ha fina ballonger runt avataren eller något sånt här. [ops]

Image

Kod:

<style>img[src*="ava_"]{ padding: 5px; background: url(http://localhostr.com/files/D4hWW0e/bg.png) no-repeat; }</style>
André Vifot Haas:

Kanske en tjusig ikon bredvid användarnamnet, en partyhatt på profilbilden eller något annat festligt?

kan ni inte visa i någon liten ruta vilka som fyller år varje dag också?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

För att motivera er lite till att komma med förslag kan jag nämna att vårt ledande förslag just nu är att byta ut personens avatar mot denna:Samtidigt som denna låt automatiskt börjar spelas upp när personen loggar in:

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

gillar tyraels förslag
Tyrael:

Ni kan ju ha fina ballonger runt avataren eller något sånt här.

Ingen tokig idé!

Fingerprints:

kan ni inte visa i någon liten ruta vilka som fyller år varje dag också?

Det skulle vi nog kunna göra. Bra förslag!

elverpigen:

Fixa hwllre så senastelänken alltid finns och alltid går till senast uppdaterade trådar.

Hur menar du?

Schism:

Lägg till en temporär ikon till höger om åldern, alltså något i stil med de som finns för admins, moderatorer och VIP:are m.fl. fast mer festligt. Typ ett utropstecken.

Det var vår ursprungliga tanke, men vi vet inte om det är en så bra idé egentligen. Blir lätt plottrigt, och har du ett långt användarnamn är det inte säkert att ikonen får plats.
André Vifot Haas:

Hur menar du?

När man kollar på en tråd finns ibland 3 länkar överst och nederst på sidan, till senaste (som i princip är samma sak som att trycka på "bakåt" i webbläsaren, så en länk till forumet tråden ligger i och en länk till toppen av sidan.

Det är inget födelsedagigt men skulle göra min um-upplevelse bättre. Att "till senaste" går till "senast uppdaterade trådar" alltså.
elverpigen:

När man kollar på en tråd finns ibland 3 länkar överst och nederst på sidan, till senaste (som i princip är samma sak som att trycka på "bakåt" i webbläsaren, så en länk till forumet tråden ligger i och en länk till toppen av sidan.

Det är inget födelsedagigt men skulle göra min um-upplevelse bättre. Att "till senaste" går till "senast uppdaterade trådar" alltså.

Aha, då förstår jag. Har aldrig själv klickat på den där länken tidigare, men det är ju ganska tokigt att den leder tillbaka till underforumet. Kan dock inte lova att vi hinner fixa det innan semestern (som börjar nästa vecka).
André Vifot Haas:

Aha, då förstår jag. Har aldrig själv klickat på den där länken tidigare, men det är ju ganska tokigt att den leder tillbaka till underforumet. Kan dock inte lova att vi hinner fixa det innan semestern (som börjar nästa vecka).

Har inte heller gjort förrän jag började heltidssurfa från mobilen. Förstår om det inte hinns tills dess, men innan min födelsedag i januari iaf? [cute]