KnightInShiny:Börja läs en fantasyserie. Några bra exempel:
The wheel of time
The sword of truth
A song of ice and fire
- Alla kommer få dig att uppsöka närmaste ruin och bara sätta dig ner och njuta. Lovar.
lisamiranda:Förjävligt att det bara blev två säsonger
lisamiranda:Oj, nej jag har ingen aning om vad du talar om haha Men jag blev nyfiken så ska kolla upp det!
Mawns:Mycket blod och mycket äckel, men det var ändå ganska smakfult och classy.
KnightInShiny:AA KANSKE DET MEN DET VAR DU SOM DROG NER DET... eller nått
Macktorsken:Saken är att kartongen är i en annan stad, plus så är det lite mycket att skicka så många, men ska förmodligen till det förrådet där dom ligger på måndag, kan leta upp några fina. (några har affischer i sig som man fick med)
dazed:Har en snygg fantomentidning från 64 inramad på min vägg, det nördigaste i hela mitt rum. From my cold dead hands.
lisamiranda:Oooh, vilket nummer?
dazed:Nr 5: Silkessnaran kommer tillbaka!
dazed:för att sedan bli färglagda igen på nittiotalet vilket skapade en smärre kontrovers i Fantomenkretsar
dazed:Skrev blandannat en insändare när jag var kanske 9-10 år gammal till tidningen och begärde att dom skulle börja publicera fantomenäventyren som förekom som så kallade seriestrippar i dagstidningarna i komplett form i tidningen, och det gjorde dom faktiskt. Min hittills mest framgångsrika lobbyingkampanj.
KnightInShiny:Nej han dog imorse.
lisamiranda:Hm, den har jag nog inte läst. Känner inte igen den.
lisamiranda:Fantomen i färg är helt fruktansvärt fel. Så himla fel. Och fult.
dazed:Mm jag tycker helst fantomentidningar ska vara från 70-talet kommer ihåg hur jag letade som en tok efter det eftertraktade bröllopsnumret som var förvånansvärt svårt att hitta med tanke på att det är det fantomennummer som sålt mest genom tiderna.