isola:det är ju hennes bf & inte bff!111
Camitz19:han lägger ut sig naken och onanerar på alla sidor han kan komma på och kontaktar andra tjejer.
Camitz19:Hade han varit ärlig från början hade ja aldrig inlett ett förhållande med honom.
Camitz19:döljer vårat förhållande för alla.
Camitz19:och familjen är största anledningen till vf jag inte kan släppa taget helt
Camitz19:han vill aldrig göra nåt med mig.
Camitz19:uppskattar han inte mig
Camitz19:Går inte att prata med honom
Camitz19:säger att han aldrig mer vill se mig
Nachac:Spelar det någon roll?
Camitz19:Är detta ett "normalt beteende" när man har ett förhållande?
Xisco:Antagligen spelar det roll för henne ja.
Alla tänker och tycker inte som du.
Camitz19:nä jag mår inte bra av den, kan inte åka hem utan att bara känna mig totalt värdelös och jag vet att han inte slutar med det han gör. Jag sviker hela min familj för att vara hos honom för att då vet jag att han inte gör nåt. Men han vet att om jag vill veta nåt så tar jag reda på det , vill jag veta om han stod under en lyktstolpe 09:23 en tisdagsmorgon hade jag fått veta det. Så fattar inte varför han fortsätter och ljuger när han vet att jag får veta allt, hur ja får veta allt de vet jag inte ens själv. Det bara kommer en magkänsla. Som när han skulle ner på toa och kolla på porr, kände nåt skumt ca en halvtimme innan, ja la mig i sängen, låtsassov, smög ner och lyssna utanför toa och där hörde man att de inte var ett spel han spelade som han säger... men han gör ingenting för vårat förhållande, bara en jävla massa film och till affären varannan dag. MEn så fort vi inte e med varann en helg är han med sina vänner, han frågar aldrig om jag ska med eller kommer aldrig med förslag om nåt kul man kan göra. Och han VÄGRAR träffa mina vänner, han har träffat tre av mina vänner i knappt tio minuter under TRE år.
Camitz19:men han gör ingenting för vårat förhållande, bara en jävla massa film och till affären varannan dag. MEn så fort vi inte e med varann en helg är han med sina vänner, han frågar aldrig om jag ska med eller kommer aldrig med förslag om nåt kul man kan göra. Och han VÄGRAR träffa mina vänner, han har träffat tre av mina vänner i knappt tio minuter under TRE år.
Xisco:Antagligen spelar det roll för henne ja.
Alla tänker och tycker inte som du.
Nintendo:Jag tror Nachac menade: "Spelar det någon roll om det är normalt?".
Om man inte är bekväm med något/inte gillar det, så torde det ju inte spela någon roll huruvida det är något "normalt" eller inte - det lär inte ändra hur man känner.