Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 17:43 Stänkskydd är alltså när man lägger papper i botten på toaletten för att det inte ska plaska bajsvatten i röven. Ja Nej Ibland Rösta blankt
El Guaje Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 17:45 Dan_the_ironman:Nej (Du röstade på detta alternativ)Vilken grej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 17:46 Dan_the_ironman:Nej (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 18:16 Dan_the_ironman:Ja (Du röstade på detta alternativ)Annars blir man ju blöt o röva å på pungen
svefnpurka Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 18:31 Dan_the_ironman:Nej (Du röstade på detta alternativ)är inte galen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 18:34 Dan_the_ironman:Ja (Du röstade på detta alternativ)det är viktigt
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:12 Brukar lägga en katt i botten pga, hardcore.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:18 Dan_the_ironman:Ibland (Du röstade på detta alternativ)
passaro Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:24 Dan_the_ironman:Nej (Du röstade på detta alternativ)svefnpurka:är inte galen.
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:40 Till alla som svarar nej: hur står ni ut med att bli plaskade i röven?!?!?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:41 Dan_the_ironman:Till alla som svarar nej: hur står ni ut med att bli plaskade i röven?!?!?Undrar också!Man pissar ju oftast medan man skiter så då får man ju piss i röven
Jr. HBT Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:45 man behöver bara ha lite wits & guts för att slippa stänk
kebu12 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:45 Dan_the_ironman:Nej (Du röstade på detta alternativ)Funkar ju asbra som rövtvätt efter man precis strypt av en!
Fingerprints Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 19:58 Dan_the_ironman:Ja (Du röstade på detta alternativ)
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:32 kebu12:Funkar ju asbra som rövtvätt efter man precis strypt av en!Hahahaha åååh, åguuu om man bara kunde vara så positiv!
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:34 Att stänkskyddarna är i minoritet är för mig helt otroligt.Å andra sidan behöver ni andra aldrig köpa en bidé!
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:34 Att stänkskyddarna är i minoritet är för mig helt otroligt.Å andra sidan behöver ni andra aldrig köpa en bidé!
kebu12 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:37 Dan_the_ironman:Hahahaha åååh, åguuu om man bara kunde vara så positiv!fast jag ljög, använder också papper. hatar vattenstänk i stjärten
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:39 kebu12:fast jag ljög, använder också papper. hatar vattenstänk i stjärtenJag men Jag blir så skrämd varje gång det händer, det känns somom det kommer upp en gädda ur toan som slickar mig på bajsbryggan
kebu12 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:43 Dan_the_ironman:Jag men Jag blir så skrämd varje gång det händer, det känns somom det kommer upp en gädda ur toan som slickar mig på bajsbryggan Sluta ljug för mig! Vet att du gillar tanken på att en gädda hoppar upp ur toan och rimar dig
El Guaje Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 20:45 Men vilket stänk? Sitter ni och doppar stjärten i vattnet när ni skiter eller? Är ju en halvmil ner till vattnet. Om det nu mot förmodan skulle skvätta ända upp är det väl inte värre än att man torkar bort det.
isola Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 21:49 Dan_the_ironman:Å andra sidan behöver ni andra aldrig köpa en bidé!
Capture Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 21:51 Dan_the_ironman:Till alla som svarar nej: hur står ni ut med att bli plaskade i röven?!?!?Vi bajsar kanske inte asteroidbajs.
dazed Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 jul 2012, 22:49 jag hatar att jag vet att den här tråden har gjorts förut här
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 9 jul 2012, 17:11 dazed:jag hatar att jag vet att den här tråden har gjorts förut härHahahhaa <3Capture:Vi bajsar kanske inte asteroidbajs.Så det har aldrig plaskat på dig menar du?
dazed Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 jul 2012, 19:44 Dan_the_ironman:Hahahhaa <3Jag vet för jag fick en helt ny association till uttrycket:"bombmatta"
S3ON Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 jul 2012, 19:46 Dan_the_ironman:Nej (Du röstade på detta alternativ)Finns inget bättre än lite uppfriskande stänk en varm sommardag..
dazed Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 jul 2012, 19:47 och självklart använder jag en sådan, iaf om jag har en tarmtömning på g som kan tänkas kunna registreras på richterskalan
Dan_the_ironman Skapade trådar Postade inlägg 10 jul 2012, 11:31 dazed:Jag vet för jag fick en helt ny association till uttrycket:"bombmatta"Ännu ett bra ord för det hela!
zIGGE Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 jul 2012, 11:32 Dan_the_ironman:Ja (Du röstade på detta alternativ)basolut, är cpskadad och kräver sånt!!
Blivande_japan Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 jul 2012, 11:33 Dan_the_ironman:Ja (Du röstade på detta alternativ)framtidskon:det är viktigtisola:förvånas av alla nejsvar