Aviseringar
Rensa alla

3kant


Jag har haft trekant både 2 killar på en tjej och 2 tjejer på en kille. 2 tjejer var skitrtråkigt, man har ju bara en kuk så går bara att tillfredställa en åt gången, mer eller mindre. Det var en kul grej men föredrar 1on1.

Men att vara två killar på en tjej däremot. Det är så otroligt kul att ge tjejen en sådan njutning och kan bli rätt kul grej. Men föredrar 1on1 ändå [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo de kan ja tänka mig.skule få va den killen som få leka med tuga å fingar ja medans den andra sköter pippet .om ja inte ha kådis då förstås.kanske inte de roligaste för den andre killen å fortsätta när de gått för mig å stoppa in den när de är massa utlösning där


   
SvaraCitera

Hade trekant med två killar och det var faktiskt riktigt kul.
Men jag gillar nog bättre när man bara är två stycken ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyllos dig .men ja ha fått så dåligt självförtrende efter de tog slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och 2 tjejer [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allra hellst skulle ja vilja de med.men hon ja va ii lag med förut sa till m ig inför hennes kompis att ja skulle måste ha en kille till hjälp[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

2 tjejer var skitrtråkigt, man har ju bara en kuk så går bara att tillfredställa en åt gången

Man behöver väl ändå inte en kuk för att tillfredsställa en kvinna? 😉

ont: vill hellre ha en till tjej än en till kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 tjejer[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till malber.nej de är ju sant som du säger.men under hela förspelet å allt sånt oroa ja mig inte för.utan de är när de är dax för pippet som allt förstörs.känns pinsamt när de gå som fortast på ca 5 sekunder å som länhst 1 min om man kör väldigt lungt.är inte pippet en stor del av själva sexet som gör att man ska kännas sig slut efter.nu ha ju ja aldrig blivit slut av sex.men en som kan pippa på bra han måste ju va färdig efter de gått.å tjejerna måste ju bli litte matt av en som kan med sin stock


   
SvaraCitera

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
höna

killethe1:

pippet

haha fult ord[blush]'

vill för övrigt inte ha trekant helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nog va för blyg för de ja.sen fick ja en liten skräck upplevelse av den tjejen ja hadde förr när hennes kompis satt där bredvid


   
SvaraCitera

malber:

Man behöver väl ändå inte en kuk för att tillfredsställa en kvinna? 😉

Nej, man kan snacka snusk i örat på andra såklart[smile]

Näe, men ärligt så blir dete väldigt osynkat om t ex jag ska slicka o pulla en samtidigt som hon andra rider mig. Att bli avsugen av två tjejer är däremot jäkligt guttans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

guttans.

Man får väl se till att båda tjejerna är bisexuella eller nyfikna så att killen inte behöver tafsa på båda för att göra dem nöjda.


   
SvaraCitera