Aviseringar
Rensa alla

3kant med en tjejkompis


Ämnesstartare

Det är en av mina största fantasier verkligen. Asså förstår ni hur sexigt det hade varit? Alltid velat göra det men på en fest för ngn veckasen slutade allt med att min tjejkompis, jag och en kille verkligen überstrulade i sträck typ en halvtimme.. Och det fick mig verkligen att vilja ännu mer, gud.

Är det ngn mer än mig som delar den fantasin, elr till o med ngn som har förverkligat den?


   
Citera

Har aldrig fattat mig på det där, skulle känna mig sjukt obekväm, man har bara en penis av en anledning.


   
SvaraCitera

blev aspackad, hade fyrkant [zzz]


   
SvaraCitera

Prestationsångest på killens sida, att tillfredsställa två samtidigt? Nej tack, en i taget räcker. Tror det är sexigare och mer tillfredsställande i teorin än i praktiken.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

aldrig fattat mig på det där, skulle känna mig sjukt obekväm, man har bara en penis av en anledning.

+1


   
SvaraCitera

Hade en dille förut att jag ville göra det med en tjejkompis och en random kille. Not anymore [smile]


   
SvaraCitera

Jag har haft trekant, men då inte med några som jag inte direkt kände jätteväl. Jag tror att man ska vara försiktig med att ha sex med alltför nära vänner, det kan bli problem..


   
SvaraCitera

aldrig fatta det där med trekant... tänk om man glömmer bort den ena? för mycket o hålla koll på med för den delen...
och en så kallade devils threesome känns ju bara vidrigt o äckligt... så no way josé på den!

har hellre gött sex med en brud!


   
SvaraCitera