Forumet - 40 dagar kvar

40 dagar kvar

331 0 32

Spana också in:

Knarko:

eller så säger du att du inte vill dricka och att de får acceptera det

har ju redan sagt men de är lika skräckinjagande ändå. får ju knappt va alkoholfri på små fester etc heller eftersom jag ändå inte kör bil. blir tokig, tyvärr är min enda (buhu sorgligt men nästan sant) vän nära vän med alla andra (som jag inte känner så bra) så kan inte riktigt slippa undan. Började gråta i bilen när hon berättade sina lömska planer för mig.
Wanking_BC:

Men du menar alltså att du på riktigt typ gråter när du tänker på det men ändå inte klarar av att inte göra det?

jag gråter på riktigt när jag insåg att min bästa vän i hela vida världen inte fattade att jag verkligen verkligen inte vill utsätta mig för nåt sådant. Och inte ger sig när jag säger ifrån heller.
Postorderhoran:

får ju knappt va alkoholfri på små fester

Postorderhoran:

Började gråta i bilen när hon berättade sina lömska planer för mig.

låter som väldigt failade vän(ner)
föreslår att du totalt ignorerar dem den dagen och att du tänker på om du borde fortsätta vara vän med henne och dem andra
isola:

Är ju jättefarligt att vara så lättstyrd, du måste lära dig att stå upp för dig själv! Ser nu en massa skräckscenarion framför mig.

är inte lättstyrd egentligen, har mest ångest som tusan och gråter massa för att sedan låsa in mig någonstans och vara okontaktbar. [blush] får dock enormt dåligt samvete av det = jag tror dom inte vill va med mig längre etc.

Knarko:

låter som väldigt failade vän

mm, innan höll ju hon mig nyktert sällskap, sen fyllde hon 18. Bu hu. Är dömd till eremitskap, lyckas ju inte ha och behålla bra vänner.
Postorderhoran:

är inte lättstyrd egentligen, har mest ångest som tusan och gråter massa för att sedan låsa in mig någonstans och vara okontaktbar. [blush] får dock enormt dåligt samvete av det = jag tror dom inte vill va med mig längre etc.

Men du är väldigt lättstyrd om du känner så [sad]
Tänk mer på dig själv; "vad får jag ut av detta?" etc.
Postorderhoran:

då slutar det ju med att jag sitter som ett ledset litet troll i min lägenhet. För jag får inte ut så mkt av att gå utanför min trygghetszon. [sad]

Det får du om du umgås med folk som du trivs med och får dig att må bra. Jag skulle också mycket hellre sitta själv som ett troll om jag umgicks med folk som inte fick mig att må bra.