Aviseringar
Rensa alla

40 dagar kvar


Ämnesstartare

isola:

Är ju jättefarligt att vara så lättstyrd, du måste lära dig att stå upp för dig själv! Ser nu en massa skräckscenarion framför mig.

är inte lättstyrd egentligen, har mest ångest som tusan och gråter massa för att sedan låsa in mig någonstans och vara okontaktbar. [blush] får dock enormt dåligt samvete av det = jag tror dom inte vill va med mig längre etc.

Knarko:

låter som väldigt failade vän

mm, innan höll ju hon mig nyktert sällskap, sen fyllde hon 18. Bu hu. Är dömd till eremitskap, lyckas ju inte ha och behålla bra vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

är inte lättstyrd egentligen, har mest ångest som tusan och gråter massa för att sedan låsa in mig någonstans och vara okontaktbar. [blush] får dock enormt dåligt samvete av det = jag tror dom inte vill va med mig längre etc.

Men du är väldigt lättstyrd om du känner så [sad]
Tänk mer på dig själv; "vad får jag ut av detta?" etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"vad får jag ut av detta?"

då slutar det ju med att jag sitter som ett ledset litet troll i min lägenhet. För jag får inte ut så mkt av att gå utanför min trygghetszon. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

då slutar det ju med att jag sitter som ett ledset litet troll i min lägenhet. För jag får inte ut så mkt av att gå utanför min trygghetszon. [sad]

Det får du om du umgås med folk som du trivs med och får dig att må bra. Jag skulle också mycket hellre sitta själv som ett troll om jag umgicks med folk som inte fick mig att må bra.


   
SvaraCitera

"men det är ju kul på krogen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var låtsassjuk eller barrikadera dörren!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

1. Hur ska jag få dem att låta bli?
2. Hur ska jag utnyttja mina sista 40 dagar till fullo?

1. Skönt att vara full ju, bara att köra, du uppskattar det nog ganska fort ska du se
2. Börja öva inför den stora dagen


   
SvaraCitera

Bara att följa med och bli full. Du är utvald.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det fan inte långt kvar nu. [surprised]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

isola:

Det får du om du umgås med folk som du trivs med och får dig att må bra. Jag skulle också mycket hellre sitta själv som ett troll om jag umgicks med folk som inte fick mig att må bra.

Exakt.

Häng med om du vill, oavsett om du tänker supa eller inte. Är ju bara att säga nej till drickat. Eller inte att köpa något.

Vill du inte alls ut på krogen med dem, skit i det. De borde förstå om du nu inte vill. Annars tror jag nog att det är dags att se sig om efter nya vänner. [cute]


   
SvaraCitera

Om du inte vill ut på krogen, säg ifrån! Man behöver inte följa med på sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är säkert aspie innerst inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

1. Hur ska jag få dem att låta bli?

Säg Nej bara, hur svårt kan det vara. Ett nej är alltid ett nej [no-no] Du som fyller år, säg till att du vill bestämma vad ni ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Säg Nej bara, hur svårt kan det vara. Ett nej är alltid ett nej Du som fyller år, säg till att du vill bestämma vad ni ska göra.

svårt, pga har sagt nej och har på känn att dom kommer lägga sig i bakhåll och typ säga "ska du komma på filmkväll" och sen typ dra med mig ut ändå. Hör ju själv att jag borde byta vänner då jag inte kan lita på de jag har. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Hör ju själv att jag borde byta vänner då jag inte kan lita på de jag har

Tänkte precis säga det, bryt kontakten då om de inte acceptera dina åsikter. Du vill ju inte!

Postorderhoran:

tt dom kommer lägga sig i bakhåll och typ säga "ska du komma på filmkväll" och sen typ dra med mig ut ändå

Är du så lättlurad då? [rolleyes]


   
SvaraCitera