Aviseringar
Rensa alla

45-åring man som har sex med 15-årig flicka - helt lagligt, right?


Ämnesstartare

Usch. Det är lagligt, men enligt mig är det inte nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Utstrålning, livserfarenhet, kroppsspråk, bara för att nämna några saker.

ölmage, hängpattar, skallighet och dålig uthållighet kan man också hitta. [no-no]


   
SvaraCitera

Nej, det stämmer inte alltid; även barn över 15 men under 18 år har speciella inskränkningar i deras sexuella friheter som inte vuxna individer har. Vid en sån stor åldersskillnad som du tar upp så kan det ses som att det finns en beroendeställning och att barnet inte kan ge samtycke till samlag utan att staten kommer och delar ut straff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Utstrålning, livserfarenhet, kroppsspråk, bara för att nämna några saker.

Har stött på en hel del som saknar allt detta som är äldre än mig.

NEMI:

Obs! Han här verkar dock seriöst väldigt creepy.

Är väl just detta som jag hoppas gör att tjejer runt din ålder och yngre/äldre låter bli "gubbar" som han. Fast sen kan folk vara bra på teater...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Är väl just detta som jag hoppas gör att tjejer runt din ålder och yngre/äldre låter bli "gubbar" som han. Fast sen kan folk vara bra på teater...

Är väl inget fel med att sexa med äldre om det sker på bådas villkor och är lagligt? finns ju vettiga snubbar också.

yeah, vem vet vem han här är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Jag är visserligen drygt 17 men jag föredrar faktiskt "gubbar" i hans ålder än sådana som är jämnåriga med mig och andra moppefjunspojkar.

Ni ser. Det dröjde inte länge förrän det första erkännandet kom att fenomenet med extrema åldersskillnader existerar.

NEMI:

ölmage, hängpattar, skallighet och dålig uthållighet kan man också hitta.

Precis som dubbelhaka, bildäck och fläskleg på tonåringar. Långt ifrån alla högstadieflickor är ju lolitas.

Cornucopia:

Vid en sån stor åldersskillnad som du tar upp så kan det ses som att det finns en beroendeställning

Kan det inte alls om båda är med på det. Beroendeställning är endast aktuellt om det är en lärare/elev eller en tonåring/förmyndare.

Knarko:

Har stött på en hel del som saknar allt detta som är äldre än mig.

Ja, och? Alla är inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Är väl inget fel med att sexa med äldre om det sker på bådas villkor och är lagligt? finns ju vettiga snubbar också.

Jag sa inte emot det [cute]
Är de vettiga och tjejen känner sig trygg med det fast hon är halva mannens ålder så får hon göra som hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Är väl inget fel med att sexa med äldre om det sker på bådas villkor och är lagligt? finns ju vettiga snubbar också.

EXAKT.

F.ö., om jag hade varit "creepy" som ni påstår så hade jag skickat massa PM till unga tjejer här, men sånt skulle jag förstås aldrig göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Precis som dubbelhaka, bildäck och fläskleg på tonåringar. Långt ifrån alla högstadieflickor är ju lolitas.

tycker ätstörningar är mer utbrett än fetma bland tonårstjejer nuförtiden.. och det jag nämnde är betydligt mer vanligt i din åldergrupp än det positiva du nämnde:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

F.ö., om jag hade varit "creepy" som ni påstår så hade jag skickat massa PM till unga tjejer här, men sånt skulle jag förstås aldrig göra.

Behöver inte betyda att du inte är creepey för det [wink]
Vem vet vad du gör på hamsterpaj [wink]


   
SvaraCitera

oskar_det:

Kan det inte alls om båda är med på det. Beroendeställning är endast aktuellt om det är en lärare/elev eller en tonåring/förmyndare.

Antar att du syftar på brb kap. 6. Pratade med en jurist som var uppe och vandra i jakt på kudde (true story), och han sa att det är praxis att döma till straff även utanför det som ordagrant står i det som jag gissar att du syftar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Jag sa inte emot det
Är de vettiga och tjejen känner sig trygg med det fast hon är halva mannens ålder så får hon göra som hon vill.

Haha, nä.. kanske inte. Ahmen precis.

oskar_det:

F.ö., om jag hade varit "creepy" som ni påstår så hade jag skickat massa PM till unga tjejer här, men sånt skulle jag förstås aldrig göra.

Du är redan stämplad som creepy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är alltså 45 år och gör massa trådar om rumpor på Ungdomar.se? Har jag förstått det rätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image

Den här tjejen är 16 år och vacker som en ängel. Hur många äldre män tror ni inte dregglar över henne i smyg och sedan jagar bort sina naturliga tankar eftersom de är tabu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vi har redan fattat att du tänder på småbarn. En tråd räckte gott och väl.


   
SvaraCitera