Forumet - 5 saker jag missbrukar när jag är hemma och sjuk

5 saker jag missbrukar när jag är hemma och sjuk

3073 0 40
CNN

Starkt kaffe av den typ vars koffeinstinna ångor dödar bananflugor och liknande i dess närhet.

Man In The Long Black Coat, denna briljanta, stämningsfulla Bob Dylanlåt från Oh Mercy (1989)

Simpsonavsnitt

Skruvmejslar och trasig (iaf snart) elektronik i en djävulusisk kombination
elverpigen:

Du kan ju prova äta sötmandel tills magen gör protest också. Och dricka mjölk. Och länsa godisskåpet.

Tror inte vi har sötmandel - finns det inom något slags diffus hippiemedicinisk sfär där man tror att allt kan botas med örtté en tro på mandel som medicin?

Spana också in:

dekadent:

Onanera dig frisk, som farfar brukade säga innan han dog av uttorkning sommaren 07 [sad]

“Reminds me of something my grandfather would say. He'd say, "I'm goin' upstairs to fuck your grandmother." He was an honest man, and he wasn't going to bullshit a four-year-old.”
― George Carlin
garvar mig frisk genom att kolla på comedy central eller youtube:a upp knäppa filmsnuttar.

brukar läsa massor, just nu läser jag:

Ut ur skyggan - En kritisk granskning av Sverigedemokraterna av Mikael Ekman och Daniel Poohl. ekman är iofs från expo, samma med daniel poohl.

dega framför tvn

lära mig minst 1 ny grej

random googla på saker jag undrar
Chibibbi:

garvar mig frisk genom att kolla på comedy central eller youtube:a upp knäppa filmsnuttar.

Älskar att kolla lite daily showklipp då och då, typ "stockholm syndrome" [love]

Chibibbi:

Ut ur skyggan - En kritisk granskning av Sverigedemokraterna av Mikael Ekman och Daniel Poohl. ekman är iofs från expo, samma med daniel poohl.

Är den bra?

Chibibbi:

lära mig minst 1 ny grej

Mm försöker Wikiutbilda mig lite nu, läser just nu denna: http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sankara