Aviseringar
Rensa alla

6iga leggins


Ämnesstartare

Behöver tips på butiker med 6iga leggins ok eller inte 6iga men lite annorlundigare ni vet. Tex spetsleggins att hela är spets typ svart o blommer fattar ni? Sett på flera ställen men inte hittat tillräckligt snygga...

Alltså leggins som ser lite annorlunda ut inte bara vanliga svarta. [crazy]

OCH GLÖM INTE SÄGA BUTIKEN!!!


   
Citera

new yorker kanske har?:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
topshop kanske


   
SvaraCitera

öh.. du menar såna som finns lite överallt?
Kolla på hm, monki, weekday, beyond retro, second hand, topshop och gina tricot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elephunk:

new yorker kanske har?:/

Tack, ska lägga på minnet. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

easycure:

öh.. du menar såna som finns lite överallt?
Kolla på hm, monki, weekday, beyond retro, second hand, topshop och gina tricot.

Ja, precis, de som finns överallt men alla ser ändå olika ut/olika kvalitéer. Många är fula

Men ska kolla i dessa butiker thx


   
SvaraCitera

Angelize:

Behöver tips på butiker

Angelize:

OCH GLÖM INTE SÄGA BUTIKEN!!!

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som har köpt o gillar ett par från en särskild butik som kan tipsa!?!?!?!??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ingen som har köpt o gillar ett par från en särskild butik som kan tipsa!?!?!?!??

nä. men såg några asfina på tjallamalla igår, de verkar dock ej finnas på deras hemsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har på mig blommiga svarta halvgenomskinliga sådär du vet, fast strumpbyxor inte leggings, atm
från h&m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smexigt! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leggins med skinndetaljer eller transparenta deteljar är snyggt.
Leggins som är i spets går oftast sönder och många matchar dom väldigt fult så om du ska ha sånna ska du kunna bära upp dom, annars är det trash.

Men finns flera typer av olika leggins på Gina, H&M, Bikbok, Vero osv. [smile] Spets sålde bikbok nyligen iaf, men annars har det inte varit så mycket av det på senaste tiden. Gina hade det förra året, mina gick sönder på direkten så se till att inte fasta i grejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ginatricot


   
SvaraCitera

Hm, har för mig jag såg ett par svarta med blommor inne på Lindex idag ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellos hade ett par skojiga


   
SvaraCitera