Aviseringar
Rensa alla

6kg muskler på va 1månad?


Ämnesstartare

tja, jag undrar om det e sant att man kan skaffa ca 6kg muskler på 1månad jag tkr det låter omöjligt men jag vet inte så jag frågar er är det sant?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror ej det är sunt. Då måste du få 1,5 kg muskler i veckan. Nje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort det[wink]inget är omöjligt[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men måste man typ inte vara tjock då asså så man har lite fet att göra om t muskler eller ??[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja du måste ju äta mer för att gå upp hur som helst både fett och muskler[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ha minst en vilo dag annars hinner inte musklerna växa
[tired]


   
SvaraCitera

JAg gick upp 34kg muskler på 2 månader [no-no]


   
SvaraCitera

tror i princip d1 ej går om jag ska vara ärlig. sunt är det iaf inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska börja gyma om ca 2 månader jag tänkte mig träna måndagar tisdagar och onsdagar å då gymmar jag i 60min å sen springer i ca 15-25min räcker det tro?? 😛[smile]


   
SvaraCitera

tommy1357:

jag ska börja gyma om ca 2 månader jag tänkte mig träna måndagar tisdagar och onsdagar å då gymmar jag i 60min å sen springer i ca 15-25min räcker det tro?? 😛

Vaför inte börja GYMMA nu istället och sikta på att klara det på tre månader istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Vaför inte börja GYMMA nu istället och sikta på att klara det på tre månader istället?

jag har inga pengar nu x) men får de snart [smile][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju träna på andra sätt tills du har råd med gymkort, typ ut och spring och gör armhävningar osv.


   
SvaraCitera

HAHA


   
SvaraCitera