Aviseringar
Rensa alla

700 000 tjejer kissar på sig, LOL


Ämnesstartare

vhfaj:

Du är tjej.

Du är ett spån.
Varför ska vi prata om självklarheter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde det var typ en japansk porrfilm eller nåt när jag såg rubriken[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kunna vara så att någon här är retarderad. Konstaterar inget, kanske antyder. Vem vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt är väl individuellt.. jag kissar inte "lättare" på mig fast jag fött ett barn liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kissar på mig rätt ofta redan nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:

Jag kissar på mig rätt ofta redan nu.

varför det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AAHHHHHHHH!!!

*KNIP* *KNIP* KNIP* [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Festligt hur folk som försöker hävda sig födda som medlemar i någon slags överlägsen grupp enbart är personer som inte har något annat attribut som skulle göra dem bättre än andra. Det är ironiskt, fast ändå inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Festligt hur folk som försöker hävda sig födda som medlemar i någon slags överlägsen grupp enbart är personer som inte har något annat attribut som skulle göra dem bättre än andra. Det är ironiskt, fast ändå inte.

Trassla inte in dig för mycket i den verbala snårskogen, kattracka. Du kanske fastnar och kissar på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Trassla inte in dig för mycket i den verbala snårskogen, kattracka. Du kanske fastnar och kissar på dig!

Du kanske har problem med att ta dig igenom en mening med fler än tre ord, men det är inte en svaghet jag delar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du kanske har problem med att ta dig igenom en mening med fler än tre ord, men det är inte en svaghet jag delar.

Du hade kunnat framföra dina åsikter på ett betydligt enklare sätt, men väljer att uttrycka dig "fint" för att framstå som något du egentligen inte är.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Du hade kunnat framföra dina åsikter på ett betydligt enklare sätt, men väljer att uttrycka dig "fint" för att framstå som något du egentligen inte är.

Obvious troll etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Du hade kunnat framföra dina åsikter på ett betydligt enklare sätt, men väljer att uttrycka dig "fint" för att framstå som något du egentligen inte är.

Återigen, om du inte förstår en simpel mening är det ditt problem. Exakt vad är det som du tror att jag inte är men försöker framställa mig som?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kan det vara. Det finns så många komplikationer med att vara gravid och även efteråt så jag tror jag skippar.

Man du trollar!


   
SvaraCitera