Aviseringar
Rensa alla

A la Familia 4


Ämnesstartare

Några dar senare var vi, Fia o jag, bjudna till ett kompispar som bor några mil bort. Våra barn, Malin o Magnus, skulle va ensamma hemma. Dom hade funkat superbra ihop genom hela sin uppväxt, och det gjorde dom fortfarande tack o lov. Nu i könsmognandets tidevarv var det faktiskt mycket positivt då båda två hade mycket funderingar och frågor. Innan vi åkte så hade vi köpt hem lite godis, nötter läsk så dom kunde ha en myskväll - föräldrafritt o allt. Klockan var strax efter sju på kvällen när vi åkte.

Malin hade kommit in från ridning bara 10 minuter innan vi for så hon stod i duschen när vi lämnade gården. Magnus såg riktigt stolt ut när jag sa att han var ansvarig nu som äldste man hemma. Han var för övrigt klädd i mysbyxor och en stor T-shirt. Vad jag då inte visste var att han var utan kalsonger under, något som han brukade göra bara för att det var skönt. Varken han eller jag tyckte om åtsittande kläder. Fem minuter senare ropade Malin på Magnus och bad honom ge henne en handduk, då hon hade glömt att ta med sig en in på toaletten. Vad han inte visste då var att hon "glömt" den med flit för hon ville att han skulle se henne naken. Dom hade badat och busat ihop som små och allt kändes naturligt då men nu de senaste åren hade dom börjat se på varandra lite med andra ögon, dom var mitt uppe i förvandlingen från barn till vuxna. Fyllda med lust och nyfikenhet men samtidigt lite blyga för varandra.

En blygsel som berodde på en mängd olika hormoner men också på att deras kroppar förändrats och att dom reagerade annorlunda på saker som dom såg numer jämfört med förut. Magnus hade börjat titta på bröst o rumpor och när han såg ett par stora bröst så hände det saker med hans snopp. Den hade också vuxit markant de senaste åren och varje morgon var den hård. Omedvetet hade han börjat tycka om urringningar - ju mer av brösten man såg desto bättre. Han hade också börjat hålla sig i närheten när Fia och nu också Malin duschade. Detta hade Fia väntat på och varit lite generös i exponeringen av både sina bröst och sin rumpa och detta hade fått önskad effekt, hon hade klart och tydligt sett att Magnus fått ståkuk flera gånger. Både Fia och Malin var ju lejon och njöt av att visa upp sig, att någon beundrade och njöt av synen. Att Magnus var i närheten när Malin duschade hade hon också märkt, hon hade dock missat hans ståkuk till att börja med. Några av hennes äldre tjejkompisar i stallet hade pratat om att grabbar hade "ribba" och efter händelsen i traktorn nu häromdagen så visste hon att snoppar blev till kukar när exponeringen var den rätta. Hon hade också märkt att hennes mus blivit blöt när hon såg nån snygg man med hårig bringa.

Hon kände också hur bröstvårtorna blivit känsligare, hur dom styvnade och att det killade i musen om man klämde lite på dom. Just innan Magnus kom in med handduken så hade hon klämt och skruvat vårtorna - så att dom stod rakt ut. Hon stod kvar i badkaret med brösten rakt ut, draperiet hade dragit undan och hon var helt synlig. När Magnus kom in tappade han hakan, stod och stirrade en stund och sa sen spontant - vad stora dom har blivit, sist jag såg dig var dom inte alls så där stora. Hans kuk började vakna till liv och Malin tittade ner på bullen i mjukisbyxorna. Dom fyller i alla fall sin funktion sa hon och skrattade till lite. Du behöver inte skämmas sa hon, det är helt naturligt sa hon vidare. Magnus släppte hennes underbara bröst med blicken och tittade ner på bullen som bara växte o växte. Han vart lite generad och sa att hon var ju ändå hans syster. Och, sa hon och såg frågande ut, är inte min kropp fin bara för att jag är din syster? Jodå, svarade han och blev ytterligare en nyans rödare i ansiktet, men det är ju inte rätt eller ens lagligt - tror jag. Än sen, svarade hon snabbt, om inte vi säger det till någon så är det ju ingen som vet nåt, eller...? Hon hade ju en poäng med det var han ju tvungen att medge. Du får känna på dom om du vill? frågade hon rakt på så där utan vidare. Han vecklade ut en av handdukarna, sträckte fram båda händerna och torkade ett bröst med var hand. Dom var precis lagom för hans händer, trots att han hade relativt stora händer. Ta bort handuken, sa Malin och drog lätt i den. Han släppte handduken och kände för första gången ett par riktiga kvinnobröst i sina händer, även om dom tillhörde hans syster så var det ändå häftigt, eller kanske just därför. Han kunde ju inte säga det till nån men det var ändå häftigt. Grabbarna i skolan hade snackat så mycket om att dom hade klämt på bröst genom tröjor osv. Mycket var nog lögn o påhitt och sen var det ju genom tröjor - just nu stod han och höll i ett par äkta och ganska stora kvinnobröst - skit samma att dom tillhörde syrran, det gör ju det hela lite mer spännande till och med. Han smekte och kramade dessa två livsgivande kullar, han masserade och vägde dom.

Det är skönt om du nyper lätt om vårtorna, sa Malin. Han gjorde som hon sa, hon stängde ögonen och från hennes mun kom ett utdraget stön. Det är bara så skönt, sa hon. Han nöp och skruvade på dom en stund men sen tyckte han det var bättre om dom gick in och satte sig i TV- soffan. Dom skulle nämligen se en film som strax skulle börja. Han gick ut från badrummet med en ordentlig ståkuk, gick in TV-rummet och satte sig i soffan. Skynda dig på, ropade han, snart börjar filmen. Det var en film som beskrivits som lätt erotisk som dom båda hade längtat att se. Hon gnuggade ur sitt axellånga blonda hår och drog ett av Fias stora o slitna nattlinne över huvudet och småsprang in i TV-rummet. Magnus följde varje steg hon tog och man kunde ana de fria stora brösten guppa under nattlinnet, trots att det var ganska stort. Hon satte sig ner i soffan bredvid Magnus och satte upp fötterna på bordet, fötterna som var nyduschade, fräscha och helt underbara. Att Magnus var svag för hennes fötter visste hon om och detta var bara ytterligare ett av hennes uträknade drag. Drag för att förföra sin ett och ett halvt år äldre bror. Hon satt och spretade med tårna och tittade på Magnus, som i sin tur satt och tittade på hennes skönheter till fötter. Filmen skulle just börja när dom båda satt sig och kommit till ro. Då det vart lite bråttom att se filmen så hade Malin bara på sig nattlinnet, hon hade alltså inga trosor på sig och Magnus blickar på hennes bröst förut hade fått fittan att börja savas alla redan. Nattlinnet var knälångt på henne och tack vare hennes vickande på tårna och rörelserna med benen så hade det så sakteliga börjat glida ner - ner mot hennes ljust fjunbetäckta sköte som numera inte var oskuld utan väl invigt i skönheten av en stor inträngande kuk. Magnus följde Malins vickande på de underbara tårna och noterade att nattlinnet sakta var på väg ner. Detta gjorde han nästan med större iver än hängde med i filmen.

Malin såg hur Magnus "åt" henne med sina blickar och tänkte vara lite elak, hon frågade honom om nån i filmen och fick ett överraskat vadå till svar. Hon såg Magnus i ögonen, log och frågade vad han tyckte om hennes fötter och vickade lite extra på tårna. Nu återkom Magnus rodnad men sa att dom var underbara. Är dom finare än mina bröst frågade hon och putade ut med sina unga formfasta bröst under det stora slitna nattlinnet. Både ja och nej - bröst har ju alla kvinnor och dom är olika och ska va olika, sen beror det på vad man tycker om. Men fötter är lite speciella och dina är härliga i synnerhet, sen ser man ju dom så sällan, åtminstone här i Sverige annat än på högsommaren. Du har ju ärvt morsans fötter rakt av, dom är också härliga. Vill du känna på dom, frågade hon honom, han bara nickade satte sig tillrätta för att kunna massera och smeka hennes nyduschade underbara fötter. Nu existerade inte TV:n längre för Magnus utan han smekte och masserade Malins fötter, han till och med sög på tårna och slickade mellan. Han masserade samtidigt hennes vader, kom upp mot knäna och slutligen gled hans händer även upp på hennes lår. Hon la huvudet bakåt och mmmade njutningsfyllt, som det lejon hon var njöt hon otroligt av att bli smekt och pillad på och som den vattuman han var så njöt han lika mycket av att få ge bort njutning.

Magnus lutade sig lite mot Malin så att hon fick böja knäna lite, detta förde i sin tur med sig att nattlinnet kasade ner mot hennes höfter. Dom satt så i några minuter, Magnus smekte och slickade Malins fötter och ben och slutligen så hade nattlinnet kasat ända ner mot hennes bäcken. Malin hade, till sin förtjusning, förstått vad det var han vill se och gjorde honom ännu mer än nöjd - hon lät sina ben falla isär och tryckte fram underlivet lite. Detta fick hennes alla redan blodfyllda blygdläppar att dela på sig, breda ut sig och fittan såg ut som en öppen orkidé. Magnus kunde konstatera att Malin inte bara hade ärvt sin mors fötter utan även fittan, som han hade en klar minnesbild av sen han fått möjlighet att studera den nu här om dagen. Vad som vidare hade hänt vid samma tillfälle ville han inte tänka på.

Fittan var snudd på en kopia av Fias, med stora och mysiga blygdläppar och en väl synlig clitoris - den såg bara lite mer, helt naturligt, oanvänd ut. Vad tycker du, frågade Malin. Den ser helt underbar ut väste han fram utan att släppa fittan med blicken. Utan att fråga sträckte han fram handen och vidrörde läpparna aldrig så försiktigt. Malin stängde ögonen och gav upp ett långt och utdraget stön - det kändes underbart. Mera, rör mig mera, bad hon. Det känns superskönt när någon annan rör vid mig, och där är det extremt skönt. Pröva gärna med att sticka in ett finger eller två, fortsatte hon. Men Magnus rörde och smekte de yttre blygdläpparna fortfarande och det gjorde Malin bara ytterligare upphetsad. Varje gång han passerade clittan stönade hon till för det gick som elstötar genom henne. Hon stönade ännu mer och nu formligen bad hon att han skulle sticka in ett finger i hennes fitta, jag kan visa dig om du är osäker. Det behöver du inte, sa han långsamt, jag vill bara se på din fitta, det är första gången jag ser en på så nära håll. Han tog tag runt de yttre blygdläpparna och masserade klittan - så som han sett sin mamma göra nu häromdan och Main stönad till extra. Nu drog han med långfingret upp och ner - hela vägen från klittan ner ända till Malins anal. Han kände hur hennes fittsaft gjorde det halt för hans finger och tryckte lite där han trodde hennes vagina var. Han tog det lugnt när gled in och förvånades hur varmt det var, han kände också hur hennes vagina kramade om hans finger, han kunde bara föreställa sig hur det skulle kännas att sticka in kuken i hennes inre. Malin stönade mer och mer och när han slutligen kände motstånd, så förstod han att det var livmodertappen som han sett i biologiboken, gick det som en stöt genom Malin. Magnus lekte med livmodertappen och Malin stönade. Mer, stönade Malin, men var försiktig, det känns underbart. När han lekt en stund med hennes livmodertapp så började han långsamt föra sitt finger in o ut, han kände hur hennes vagina kramade, han hörde också hur hennes andhämtning blev allt snabbare. Hon bad honom föra in ett finger till. Efter ytterligare en stund så bad hon om ett till. Även om det kändes tight alla redan så gjorde han som hon bad. Han hörde på hennes andhämtning att hon njöt. Han förde tre fingrar in och ut samtidigt som han med andra handen letade efter Malins clitoris.

Han hade MVG i biologi och det tog inte många sekunder innan han fann den, den var inte så stor men den var erigerad - som aldrig förr. Malin stönade till när han började smeka klitorisen. Där ja, smek mig där samtidigt som du för fingrarna in och ut, det känns underbart, berömde hon sin bror, stängde sina ögon och njöt totalt. Magnus förde fingrarna in och ut allt snabbare samtidigt som han mjukt masserade klittan. Malin började stöna allt högre och vildare, efter en liten stund så kände Magnus att hennes slida började krama nästan okontrollerat och Malin började snyfta och stöna hejdlöst. Hon vibrerade hela hon, nästan som om hon fått ett epilepsianfall. Han såg också att det kom lite blod men då han hade läst om att unga flickor ofta kunde få sin mens tidigt i tonåren så valde han att låta henne få orgasm innan han sa något om blodet. Snart så kom Malins händer för att stilla sin brors masserande. Lugn, lugn, det killar, sa hon samtidigt som hon slöt sin händer om sin brors hand.

Magnus kände efterdyningarna av Malins orgasm då hennes slida fortfarande kramade om hans fingrar, han kände också hur hennes hjärta slog genom pulsslagen i hennes fitta. Detta var ett utav de lyckligaste ögonblicken i Magnus liv, han kände att det var hans agerande som framkallat denna oerhörda njutning hos den person som han älskade över allt annat - sin syster. Han kände också på sig att dom skulle dela så otroligt mycket mer - även om Malin just nu blödde lite så just nu var det inte läge att fortsätta. Hon låg med stängda ögon och höll om hans händer.


   
Citera

timmywid:

Magnus hade börjat titta på bröst o rumpor och när han såg ett par stora bröst så hände det saker med hans snopp. Den hade också vuxit markant de senaste åren och varje morgon var den hård.

Ha ha ha !! [bigcheers][love]


   
SvaraCitera

waaat[shake]


   
SvaraCitera

INCEST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, din avatar.. [shake][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla dina noveller är sjuka som fan, vilken äcklig jävel tror du tänder på incest?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nicce:

vilken äcklig jävel tror du tänder på incest?

Jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smek en ripa


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

Jag

såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

Jag

Gôtt för dig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

såklart

vill du adoptera mig så kan vi ha seks?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nicce:

Gôtt för dig då

jomenvisst


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

vill du adoptera mig så kan vi ha seks?

hahahaa, om jag adopterar dig blir jag din mamma. No way man. Jag kan inte ha det ansvaret [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

din mamma

*På Pizza*

men om vi skriver att förfalskat adoptions dokument då?
då bliru inte min mamma[rolleyes]bara på låtsas, lite sådär i smyg[bigcheers]


   
SvaraCitera

Robbin:

Alltså, din avatar..

... gör att novellen blir oläslig, amirite?

Yes, I am rite [censur]


   
SvaraCitera