Aviseringar
Rensa alla

A problem has been detected and windows has been shutdown


Ämnesstartare

Anura: hur gör man det?

För det första skall du kolla upp vad som orsakar problemet.. Följ instruktionerna på sidan jag länkade! Behärskar du engelska är detta inte svårt..

Men är du lat eller helt ointresserad så testa med ett par veckor:  Kontrollpanelen > System och säkerhet > Åtgärdscenter > Återställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: sluta med hjärtat annars hotar jag dig

oh noes, vad rädd jag blir LedsenSover

debepe: hotar också... trodde du hade slutat med det. hur envis kan man va??

Sover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är gjordast i världen 

"vadå gillar ni inte kärlek eller hö hö hö det är jag som är storchen det är jag som är den snälla hö hö hö"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt ljud bara försvann från datorn. All ljud på youtube kommer inte fram eller på mina filmer osv. Bara på spotify. Vad kan felet ha varit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
mitt ljud bara försvann från datorn. All ljud på youtube kommer inte fram eller på mina filmer osv. Bara på spotify. Vad kan felet ha varit?

Volyminställningen nere till höger? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Volyminställningen nere till höger? 

jag prövade att inaktivera ljudet och allt sedan fungerar det. Men innan inte. Vad kan de bero på? Youtube fungerar dock inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jag prövade att inaktivera ljudet och allt sedan fungerar det. Men innan inte. Vad kan de bero på? Youtube fungerar dock inte.

Buggig drivrutin kanske eller så har du inaktiverat ljudet för Youtube. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Buggig drivrutin

kan nog vara det. Trots att jag har systemåterställt till en viss punkt som du nämnde  :S Hur kan man aktivera ljudet för youtube?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

kan nog vara det. Trots att jag har systemåterställt till en viss punkt som du nämnde  :S Hur kan man aktivera ljudet för youtube?

Du får inte upp webläsarens ljud om du trycker på högtalaren ner till höger och trycker på mixer samtidigt som du spelar upp ett youtube klipp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Hur kan man aktivera ljudet för youtube?

Skruva upp ljudet på youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: kan nog vara det. Trots att jag har systemåterställt till en viss punkt som du nämnde  :S Hur kan man aktivera ljudet för youtube?

Du kanske återställde till en tid då drivrutinerna till ljudet inte var installerade korrekt eller nåt, testa att installera om dem.. Typ av ljudkrets ser du i enhetshanteraren. (sök efter enhetshanteraren i sökrutan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan nu blev de blåskärm igen trots att jag återställde till en viss tidpunkt. Vad kan felet vara?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
vafan nu blev de blåskärm igen trots att jag återställde till en viss tidpunkt. Vad kan felet vara?!

Testa att blåsa om datorn eller köra memtest86


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa ett vettigt OS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Testa att blåsa om

blåsa om?


   
SvaraCitera