Aviseringar
Rensa alla

aa asså ja jag kom tillbaka


Ämnesstartare

behöver hjälp här, varför jag inte skriver i den officiella tråden är för att jag vill ha svar NU eftersom jag inte har nåt planerat den här kvällen utan bara ska sitta hemma

så jag åkte runt i bilen häromdan och hörde nån låt på 107.5 minns inte om det var bara en melodi eller om det var lite sång, men mitt i låten brukar den stoppa då och då och så hör man vad som iaf låter som bebis som försöker säga något, har hört den ett antal gånger nu och TROR att det är en ganska ny låt, kan ha fel dock.. hursomhelst om nån har nån liten aning om vad det är för låt så vore den personen en kung i mina ögon om h*n kunde lägga upp en länk eller vad som, det var nån house/techno-låt så nåt ljud mitt i som iaf låter som typ en bebis..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Stick


   
SvaraCitera
zIGGE

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som en stört bra låt. Säg till om du får reda på vad den heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

låter som en stört bra låt. Säg till om du får reda på vad den heter.

ja

zIGGE:

?

törs inte öppna[sad]

Slumptard:

Stick

är ingen geting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

låter som en stört bra låt. Säg till om du får reda på vad den heter.

ja

zIGGE:

?

törs inte öppna[sad]

Slumptard:

Stick

är ingen geting


   
SvaraCitera
zIGGE

the savior:

törs inte öppna

jag tog tid till att hitta den åt dig, det minsta du kan göra är att se om det är rätt och tacka för att jag försökte hjälpa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

jag tog tid till att hitta den åt dig, det minsta du kan göra är att se om det är rätt och tacka för att jag försökte hjälpa dig

fel låt asså[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chansar på Jakarta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cointoge:

Chansar på Jakarta

också fel, tyvärr[sad] minns att det var lite mer tempo i låten, TROR inte att det var nån sång öht, lyssnade ju bara mot sista halva minuten, minns fan inte.. tror också att det är en relativt ny låt, var runt halv fyra på eftermiddan igår som den spelades på 107.5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar inte på radio dessvärre, så jag missar ute på en hel del trendiga låtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

minns inte om det var bara en melodi eller om det var lite sång, men mitt i låten brukar den stoppa då och då och så hör man vad som iaf låter som bebis som försöker säga något,

[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men hörde den från början nu på radio igen, den hade visst sång men den sög i själva verket, var bara pumpen på slutet av den och "bebisrösten" som dyker upp då och då som ägde[smile]


   
SvaraCitera