Aviseringar
Rensa alla

ååååååååååh


Ämnesstartare

hade nyss en asjobbig konversation med en kille jag gillar. Träffade honom över internet för första gången för en vecka sedan, har inte pratat sen dess. Jag har varit väääldigt osäker på vad han tyckt, velat, om han velat träffas igen, osv.

Pratade nyss på msn. Han skrev något i stil med 'du borde komma hit istället', en liten hint på att han faktiskt vill träffas igen. Jag blev asnervös och dummade mig, skojjade bort det i princip. Konversationen blev asjobbig och han blev lite tvär, avlsutade det nyss med 'Jajaa, det är lugnt. Godnatt'

NEEEEEEEEEEEEEJ. hur ska jag rätta till det?! jag hade precis tänkt skriva till honom att jag tänkte träffa honom igen när det dummade sig. Hur fixat jag det? tänkte skicka ett sms, men vad fan skriver jag?


   
Citera
Ämnesstartare

hjääääääääääääääääääälp 🙁


   
SvaraCitera

GAME OVER MAN, GAME OVER![cry]


   
SvaraCitera

Jag förstår inte vad problemet är. Fråga honom om han vill träffas eller inte imorgon, svårare än så är det väl inte.


   
SvaraCitera

Vad sa du för nåt då?


   
SvaraCitera

det är ju bara fråga om ni kan träffas [shake]


   
SvaraCitera

"när ska jag komma över då? :)" @ sms


   
SvaraCitera

Anarkandi:

"när ska jag komma över då? :)" @ sms

du är duktig du Anarkandi [wink]


   
SvaraCitera

Aja, för övrigt låtsas han bara vara sur för att han vill se att du bryr dej.
Så du behöver inte oroa dej.[zzz]


   
SvaraCitera

Skriv typ det anarkandi skrev. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah my g0d!


   
SvaraCitera

herregud.. är detta ens ett problem?? ta egna initiativ för i .......


   
SvaraCitera

världens undergång är nära!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

jag hade precis tänkt skriva till honom att jag tänkte träffa honom igen när det dummade sig

Hm...tänk....tänk noga...vad kan det vara som du ska göra? Hm...jag vet! SÄG DET TILL HONOM! Han kommer knappast neka dig om han själv bett dig komma till honom [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

NEEEEEEEEEEEEEJ. hur ska jag rätta till det?!

FAIL


   
SvaraCitera