Aviseringar
Rensa alla

åååhh jag är så dum ibland 🙁


Ämnesstartare

Isotop:

haha gjorde mål på fotbollen och skulle glida så där på knäna som fotbollsspelare gör

fyfan. hoppas det såg snyggt ut i alla fall! [cool]

Isotop:

varenda "reva" är liksom där ett grässtrå av plast har grävt sig in, fick gå med shorts hela dagen efter pga gjorde så ont att jag inte kunde gå när jag hade byxor på mig.

åh men fy[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typisk grej jag skulle kunna göra också och sedan vägra gå till vården med in i det sista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men usch, du får vara försiktig va! försök hålla dig vid liv så du kan komma på fredag, oki?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]

Skickar smärtstillande kramar till dig, mhm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också fortfarnade ont i knät sedan jag ramlade på en spetsigt jävla stenblock i agusti[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Typisk grej jag skulle kunna göra också och sedan vägra gå till vården med in i det sista.

Du är alltså också av åsikten att vad man än råkar ut för kan botas med en promenad eller sömn?

Kanske är en orubblig och barnslig vilja om att vara självständig som driver mig, kanske känns det som att man fuskar annars, kanske är jag bara dum i huvudet. [cool]

Hjärtlös:

fyfan. hoppas det såg snyggt ut i alla fall!

Näää petade in den bara. [bigsmile][sad]

pendu:

men usch, du får vara försiktig va! försök hålla dig vid liv så du kan komma på fredag, oki?

Ska göra mitt bästa! [blush]

nubbie:

Skickar smärtstillande kramar till dig, mhm.

Äh sånt tjafs, kan jag låna lite salt att hälla på såret? [cool]

Burrr:

Har också fortfarnade ont i knät sedan jag ramlade på en spetsigt jävla stenblock i agusti

Ont i knät låter inte bra. [sad] Speciellt inte efter så länge. Har nog läkt konstigt kanske, går nog att fixa med rörlighetsträning osv eller så kommer du bli handikapped. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Du är alltså också av åsikten att vad man än råkar ut för kan botas med en promenad eller sömn?

Ja att uppsöka läkare om man inte har träffats av ryskt granatsplitter känns så gnälligt och som ett upptagande av landstingets ansträngda resurser. Man vill att ev vårdpersonal ska imponeras eller förskräckas, "herregud människa, hade du gått så där tre timmar till hade vi amputera" typ.

Och i regel är det också så att det kan botas med vila eller att walk it off om det inte är en extraordinär skada eller sjukdom för den delen. Kroppen är ganska fantastisk.

Isotop:

Kanske är en orubblig och barnslig vilja om att vara självständig som driver mig, kanske känns det som att man fuskar annars, kanske är jag bara dum i huvudet.

Jo jag förstår man tänker att det fixar sig självt, jag tål väl fan det här lilla besväret en dag eller två så är det klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Paseo

näjj inte de benen!!!!!
du kan ju ta o kolla på vc när det ändå är gratis fortf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Äh sånt tjafs, kan jag låna lite salt att hälla på såret?

Kommer med ett kilo citroner på dirr asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte jag heller men det låter bra:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men aaaaaaj!! [cry]


   
SvaraCitera