Aviseringar
Rensa alla

Aaarghff, flytta till sommaren då... 🙁


Har inte flyttat själv ännu men känns skönt att man inte bor i Sthlm i all fall.

RadioAktivMakaron:

Nångon mer än jag som känner ångest över att flytta till den ort jag ska studera i till sommaren?

Vilken ort ska du flytt till?


   
SvaraCitera

Om jag ska utbilda nig på något slags högre nivå så ska jag aktivt leta efter något långt härifrån, sedan kommer jag säkert nojja över det sedan dock.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Nångon mer än jag som känner ångest över att flytta till den ort jag ska studera i till sommaren?

Är det inte typ nio månader till sommaren? Du kan ju inte gå runt och ha ångest i nio månader [tard]


   
SvaraCitera

flyttade 40 mil när jag var 16. överlevde. jobbigare att flytta runt i staden jag bor i än att flytta till skulle jag vilja påstå.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Flyttade du dit i sommar? Hur är det nu?

Flyttade dagen innan skolan började. Har tur och bor hos släkt här som kan guida runt mig när jag cyklat vilse. Just nu är det sådär, hoppas på att det blir bättre och jag orkar ta för mig lite mer. fick idag erbjudande att va med i en ungdomsstyrelse här med massa tjejer i min ålder typ som hittar på massa kul så just nu finns det väl förutsättningar för att det ska bli bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

flyttade 40 mil när jag var 16. överlevde. jobbigare att flytta runt i staden jag bor i än att flytta till skulle jag vilja påstå.

Ensam?

elverpigen:

Har tur och bor hos släkt här som kan guida runt mig när jag cyklat vilse.

Okej, då har du iaf någon du känner där. Lite jobbigt att åka helt ensam till ett nytt ställe ju, ingen aning hur det kommer gå!

Horrorshow:

Är det inte typ nio månader till sommaren? Du kan ju inte gå runt och ha ångest i nio månader

Mjo, that's right!


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Ensam?

ah?


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Okej, då har du iaf någon du känner där. Lite jobbigt att åka helt ensam till ett nytt ställe ju, ingen aning hur det kommer gå!

Men om du flyttar till en högskola eller så är det ju flera flera som är i samma situation. Alla kommer nya osv. Som jag flyttat nu känner ju alla redan varandra sedan de var typ spädbarn och alla vet var man har varandra. Utom jag då. Jag tror det kommer gå bra för dig att flytta, linköping tex är en fin stad (och en del umare bor där)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah?

Omg, varför flyttade du 40 mil ensam när du var 16? Förstår om du hade varit äldre, men vid 16 års ålder finns det ingen anledning att flytta så långt, ENSAM, eller?

elverpigen:

flera flera som är i samma situation.

True, true. Hoppas det går bra, får se vad som händer. Inte säker på vart jag ska än, kanske inte är så långt hem heller. We'll see. 🙂


   
SvaraCitera
Bakric

lazertits:

men staden jag valde att flytta till sög balle

Allt söder om Sundsvall suger balle [wink]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Omg, varför flyttade du 40 mil ensam när du var 16? Förstår om du hade varit äldre, men vid 16 års ålder finns det ingen anledning att flytta så långt, ENSAM, eller?

jo, för jag ville gå på en skola som inte fanns någon annanstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jo, för jag ville gå på en skola som inte fanns någon annanstans.

Ohh right, glömde bort gymnasiet helt nu, heheh.


   
SvaraCitera