Aviseringar
Rensa alla

Ååh kommer inte ens på nån rubrik >.<


Ämnesstartare

Lily89:

sån jävla kille asså! Han är inte alls bra.. Men vet ju att man har svårt att släppa någon när man e kär.. Är också kär i en dålig kille, som utnyttjat mig rejält o nu ser han mig som en vän sa han igår..

🙁 jag fattar inte varför dom måste utnyttja en. Man ska inte utnyttja folk som är kär >.< eller man ska nog inte utnyttja nån..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

skicka ett sms i stil med "Din dryga fitta!!"

[badgrin]


   
SvaraCitera

uuurk:

🙁 jag fattar inte varför dom måste utnyttja en. Man ska inte utnyttja folk som är kär >.< eller man ska nog inte utnyttja nån..

Människor är egoister.. samtidigt kan jag inte förstå vrf dom vill träffa en, smsar massa, vill ha sex om dom inte gillar en.. förstår inte vrf man orkar anstränga sig då.. hade inte jag gjort ialf!!!


   
SvaraCitera

det är fan bara att besrämma sig, det är jävligt svårt men du får göra andra saker. Ta en dag i taget och ge fan inte upp!
ojoj mycket svordomar här, du får ursäkta 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du blir playad

skit i aset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

Människor är egoister.. samtidigt kan jag inte förstå vrf dom vill träffa en, smsar massa, vill ha sex om dom inte gillar en.. förstår inte vrf man orkar anstränga sig då.. hade inte jag gjort ialf!!!

nä jag förstår inte heller varför dom tar sig tid till sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

det är fan bara att besrämma sig, det är jävligt svårt men du får göra andra saker. Ta en dag i taget och ge fan inte upp!
ojoj mycket svordomar här, du får ursäkta 😛

haha de är lugnt[bigsmile]
ja jag försöker hitta på saker hela tiden så jag inte hinner tänka på det,och de funkar faktiskt lite grann 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uuurk:

[badgrin]

done?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

done?

nej 🙁 men håller på att ignorera nu iaf,de funkar iaf xP


   
SvaraCitera

keep up the good work tjejen!
ett hemgjort motto bara för dig, med överskriften
det handlar om att se skillnad vettu:

dåliga killar finns till för att vi ska kunna lära oss av dem, och godingarna finns till för att njuta utav dem.

det här kan du ju memorera och rabbla för dig själv när det här känns jobbigt, bra va :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera