Aviseringar
Rensa alla

Abercrombie kids


Ämnesstartare

Hej! Jag tänkte köpa en jacka från abercrombie kids. Har sett att storlek XL i A&F kids är detsamma som XS i vanliga A&F. Jag är 165 cm lång och har vanligtvis xs i kläder men jag har hört att abercrombies kläder är ganska små i storlekarna? Är det någon som köpt en jacka från abercrombie kids? Tror ni den kommer passa?


   
Citera

NÄR FAN PASSERADE JAG 15K INLÄGG EGENTLIGEN!?!?! GLÖMDE JU FIRA FAAAAAAAN


   
SvaraCitera

Maila dem och fråga


   
SvaraCitera

Usch, överhypead amerikansk skit.


   
SvaraCitera

nubbie:

Usch, överhypead amerikansk skit.

Snygga och assköna skjortor dock.


   
SvaraCitera

passaro:

Snygga och assköna skjortor dock.

Ptja, något större fel på kläderna i sig verkar det inte vara Dold text: förutom att de är förbaskat överprisade mvh snål och fattig men affärerna är ju hemska. Vände tvärt i dörren pga mörkret, den höga musiken och det käcka "hiiiiii guuuys, welcoome!" som en av de väldigt blonderade brudarna som jobbade i butiken kläckte ur sig.


   
SvaraCitera

nubbie:

Ptja, något större fel på kläderna i sig verkar det inte vara men affärerna är ju hemska. Vände tvärt i dörren pga mörkret, den höga musiken och det käcka "hiiiiii guuuys, welcoome!" som en av de väldigt blonderade brudarna som jobbade i butiken kläckte ur sig.

[bigsmile]

Aldrig varit i en fysisk affär hos dem, så vet i fan. Gillar kläderna men ja, lite dyra.


   
SvaraCitera

passaro:

Aldrig varit i en fysisk affär hos dem, så vet i fan. Gillar kläderna men ja, lite dyra.

Se till att bespara dig själv från den upplevelsen.


   
SvaraCitera