Aviseringar
Rensa alla

Aboriginerna borde dö ut. Vem behöver dom?


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ja. Muslimska uppfinningar. Asien. Trodde du att muslimerna hade en egen världsdel som heter Mellanöstern?

timeisrunningout:

Och vad heter Babylonien idag? Står ju till och med med helt normalstora bokstäver i länken du bifogade...

Jag vet inte om du lyckades missa den korta raden jag skrev till Semi i samma inlägg som jag besvarade dig. Dessa uppfinningar kom från Kaukasoida folkslag, alltså vita.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Dessa uppfinningar kom från Kaukasoida folkslag, alltså vita.

Fast dom är ju lika mycket vita som vi är bruna.

Med andra ord, mänskligheten är ett clusterfuck av olika fula färger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så fort någon drar upp något assmart som en etiopier kommit på kommer sming hävda att denne är vit, bara så att ni vet [wink]


   
SvaraCitera
time
 time

Semi:

Fast han snackar ras, inte plats.

Ofta Sming tycker att muslimer är vita.

Ganthuc:

Dessa uppfinningar kom från Kaukasoida folkslag, alltså vita.

Det bestrider fortfarande inte att du inte hade en aning om att de muslimska länderna och Indien ligger i Asien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Fast dom är ju lika mycket vita som vi är bruna.

Jag förtydligar det här för dig en gång till, jag talar i Rasbegrepp och inte Etnicitetsbegrepp. Man brukar slentrianmässigt benämna Kaukasoider som just vita. Hoppas du lärde dig något nytt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ofta Sming tycker att muslimer är vita.

Han tycker nog alla som hittar på något smart är vita.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Det bestrider fortfarande inte att du inte hade en aning om att de muslimska länderna och Indien ligger i Asien.

aw, tack för lärdomen eller något.


   
SvaraCitera

Självklart är mångfald något viktigt. Det vore mycket synd om det bara fanns en sorts människa och en sorts kultur. Världen är färgsprakande med många häftiga ställen, folk och kulturer. Dessa är värda att bevara.


   
SvaraCitera
Bakric

acadi:

Självklart är mångfald något viktigt. Det vore mycket synd om det bara fanns en sorts människa och en sorts kultur. Världen är färgsprakande med många häftiga ställen, folk och kulturer. Dessa är värda att bevara.

Precis!
Och det gör man inte genom att samla en massa diversebruningar i Sverige!!!
Bara för att USA utgörs helt av invandrare och har en smått uppfuckad kultur så behöver inte EU:s storebrorsland Sverige vara likadant.


   
SvaraCitera

Bakric:

Och det gör man inte genom att samla en massa diversebruningar i Sverige!!!
Bara för att USA utgörs helt av invandrare och har en smått uppfuckad kultur så behöver inte EU:s storebrorsland Sverige vara likadant.

USA byggdes av väst Européer. Det var inte speciellt multikulti. USA har varit mellan 80-90% vitt under nästan hela sin historia. Notera att USA är supersegregerat så stora områden har i princip varit endast vita. Civilisationen bygger i princip bara på väst.


   
SvaraCitera
Bakric

acadi:

USA byggdes av väst Européer. Det var inte speciellt multikulti. USA har varit mellan 80-90% vitt under nästan hela sin historia. Notera att USA är supersegregerat så stora områden har i princip varit endast vita. Civilisationen bygger i princip bara på väst.

Tyst med dig! Du raserar ju mitt argument mot invandring [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så du menar att om jag ser en assnygg negerhona, då borde jag inte stoppa snoppen i henne för att inte blanda min ras med hennes?[sad]


   
SvaraCitera

Bakric:

Tyst med dig! Du raserar ju mitt argument mot invandring

Nej, jag argumenterar mot invandringen. Väst invandrade till en kontinent, de som bodde där blev kulturberikade, dvs dog (nästan) ut. Sen byggdes en västerländsk västeuropéisk civilisation istället. Tyvärr har denna raserats av massinvandring och nu är vita i minoritet i stora delar av landet.

kebu12:

så du menar att om jag ser en assnygg negerhona, då borde jag inte stoppa snoppen i henne för att inte blanda min ras med hennes?

Livet går inte ut på att förlusta sig tills man dör, livet styrs av evolutionen. Att förgöra sina gener är inte speciellt smart.

Mångfalden i världen är viktigare än snabb tillgång till sex. Som man dessutom kan få från svenska tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acadi:

Nej, jag argumenterar mot invandringen. Väst invandrade till en kontinent, de som bodde där blev kulturberikade, dvs dog (nästan) ut. Sen byggdes en västerländsk västeuropéisk civilisation istället. Tyvärr har denna raserats av massinvandring och nu är vita i minoritet i stora delar av landet.

Ungefär 60% av alla amerikaner befaras vara vita, västeuropeer idag. Resten är svarta, asiater och centralamerikanska invandrare. Vilken kategori judarna faller inom är jag osäker, samt uppblandade människor. Den kontinenten kommer att gå ett hemskt öde till mötes, så fullkomligt degenererade och blinda som den vita befolkningen är där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm sen har ju vi vita bara en enda vitingkultur också och ingenting annat.


   
SvaraCitera