Aviseringar
Rensa alla

Abort!!!!


Ämnesstartare

Jag har alltid undrat hur en abort går till.. så jag undrar om ni som har gjort abort någon gång skulle vilja skriva ner lite grann, och berätta hur det sker..

Tack!


   
Citera
smisk

Galge + mörk gränd = [y]


   
SvaraCitera

smisk:

Galge + mörk gränd =

lol [badgrin][bigsmile]


   
SvaraCitera

trappa + knuff = [y]


   
SvaraCitera

Man tar väl långa vassa stickor och kör upp i livmodern för att hacka sönder fostret?


   
SvaraCitera

FALCON PUNCH!!111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FinFlicka:

Jag har alltid undrat hur en abort går till.. så jag undrar om ni som har gjort abort någon gång skulle vilja skriva ner lite grann, och berätta hur det sker..

För det första finns det ju två typer av aborter; medicinsk som kan genomföras särskilt tidigt under graviditeten och skrapning (kirurgisk abort) som kan genomföras fram till en senare punkt i graviditeten än medicinsk abort.


   
SvaraCitera

medicin är den absolut bästa har jag hört iaf 😛


   
SvaraCitera

Charon:

FALCON PUNCH!!111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bengal:

För det första finns det ju två typer av aborter; medicinsk som kan genomföras särskilt tidigt under graviditeten och skrapning (kirurgisk abort) som kan genomföras fram till en senare punkt i graviditeten än medicinsk abort.

OkOK..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fHREDDELEETO:

medicin är den absolut bästa har jag hört iaf 😛

ja när jag funderade på vilken sorts abort jag skulle göra kom jag till den slutsatsen... on the other hand kanske jag inte funderade tillräckligt intensivt eftersom det visade sig att jag inte var gravid ^^


   
SvaraCitera

Spik + Kors = [y]


   
SvaraCitera

bengal:

ja när jag funderade på vilken sorts abort jag skulle göra kom jag till den slutsatsen... on the other hand kanske jag inte funderade tillräckligt intensivt eftersom det visade sig att jag inte var gravid ^^

hahah ajjdå :), min ex är gravid och vägrar göra abort >.< det känns grymt jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fHREDDELEETO:

hahah ajjdå :), min ex är gravid och vägrar göra abort >.< det känns grymt jobbigt

shit, jag hade en diskussion om detta ämnet med en person igår faktiskt. vi kom fram till att det borde finnas en lag som säger att om killen inte vill ha barnet, eller ens att det ska finnas ett biologiskt barn någonstans där ute även fast han inte är delaktig i uppfostringen, ska tjejen vara tvungen att göra abort, hur mycket hon än vill ha det.

om man nu hellre ser att man dödar mindre barn i världen genom abort, skall det behållas även när killen vill ha det och inte tjejen

abortfrågor är så orättvisa.


   
SvaraCitera

uwedyugewd:

om man nu hellre ser att man dödar mindre barn i världen genom abort, skall det behållas även när killen vill ha det och inte tjejen

abortfrågor är så orättvisa.

håller med till 100%, jag har ingenting att säga till om , och nu när det är slut så pratar vi knappt med varandra längre, kanske något sms nångång i veckan men inte mer.. Känns tungt


   
SvaraCitera