Aviseringar
Rensa alla

Abort är INTE mord -.-


Angelize:

Försök inte Lätta ditt Samvete med en Tråd din M Ö R D A R E.

Jag ber för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HappyEnd:

Jag ber för dig.

Tack, det var ytterst omtänksamt gjort utav dig. Slinker in dig i min kvällsbön jag också.


   
SvaraCitera

Angelize:

Tack, det var ytterst omtänksamt gjort utav dig. Slinker in dig i min kvällsbön jag också.

Tack [love].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag

Angelize:

e

Angelize:

en

Angelize:

M Ö R D A R E.

[surprised][zzz]


   
SvaraCitera

Litesnyggare:

få personen att känna att den mördat sitt eget barn.

Det har den ju, och även om den inte kallar sitt barn för barn, så kan man kalla det blivande barn ju. typ. )':

Litesnyggare:

För att mörda en person krävs det en levande individ, och man kan inte direkt kalla embyrot för en levande individ (?)

Klart man kan, barnet ser ju jätte sött och snällt ut och sparkar med fötterna i magen och sånnt. Och även om de inte vill kalla sitt barn/blivande barn för liv, så kan de iaf kalla det för blivande liv. )':


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

)':


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

. )':


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Litesnyggare:

håller med där, abort ska inte missbrukas isf

Men jävla dubbelmoral.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Era jävla mördare! Hela bunten! Mördare!


   
SvaraCitera

Litesnyggare:

och man kan inte direkt kalla embyrot för en levande individ (?)

En gång i tiden var du också en sånndär liten ebryo sak. Tänk på det också. [sad]


   
SvaraCitera

Kagami:

Abort en gång, visst, för alla kan göra misstag(eller så kan olyckor hända, så som spruckna kondomer osv... Eller t.o.m. våldtäckt). Men när det blir ett primärt preventivmedel så tycker jag att det har gått riktigt snett.

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Litesnyggare:

För att mörda en person krävs det en levande individ, och man kan inte direkt kalla embyrot för en levande individ (?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crushcrushcrush:

Kagami: Abort en gång, visst, för alla kan göra misstag(eller så kan olyckor hända, så som spruckna kondomer osv... Eller t.o.m. våldtäckt). Men när det blir ett primärt preventivmedel så tycker jag att det har gått riktigt snett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

En gång i tiden var du också en sånndär liten ebryo sak. Tänk på det också.

Men då visste man inte om det, de som inte blev "vinnaren" eller så då? Då mördades de också ju? Herregud


   
SvaraCitera

lemuu:

Men då visste man inte om det,

men jag var nog inte så jätte medveten om vad jag var och så när jag var född och var 1-2 år eller nått sånnt heller kanske ju? ):

lemuu:

, de som inte blev "vinnaren" eller så då? Då mördades de också ju? Herregud

Nej, spermier och ägg är inte människor, en spermie eller ett ägg har bara 23 kromosomer, en människa har 46, det är först när spermien befruktar ägget som de börjar utvecklas till en människa ju. ):


   
SvaraCitera