Aviseringar
Rensa alla

Abort eller inte?


mynona:

Problemet är bara att det här kolliderar med det faktum att du inte går igenom en graviditet och en förlossning.

jo jag vet och det är ju ett rätt stort problem.

mynona:

Därför är abort i slutändan enbart hennes beslut. Hur man än vrider och vänder på saken så går det inte att göra något åt att abort i slutändan måste avgöras av kvinnan därför att det är hon som går igenom graviditeten och förlossningen. Det räcker som skäl.

jo du har rätt. i slutet är det ju hon som avgör vad hon vill göra men jag kan alltid lägga fram mitt förslag och hoppas på det bästa


   
SvaraCitera
mynona

patrick bateman:

jag kan alltid lägga fram mitt förslag och hoppas på det bästa

Det har du rätt att göra[y]


   
SvaraCitera

mynona:

Det har du rätt att göra

jepp [smile]


   
SvaraCitera

"Känseln är det första sinnet som utvecklas hos fostret, foster kan känna beröring redan i graviditetsvecka 10. Barnets första reaktion på beröring är att dra sig undan. Om man gör ett fostervattenprov i vecka 12-13 och råkar beröra fostrets arm så rycker det bort den snabbt.Hörseln utvecklas från v.15"
(är för abort)
Image


   
SvaraCitera

Netherlick:

Är

..[confused] vilken onödig citering du gjorde när du bara hade kunnat citera:

Exorne:

det är okej med abort


   
SvaraCitera

honolulu:

..[confused] vilken onödig citering du gjorde när du bara hade kunnat citera:

jag är onödig ^^ verkar som inget slinker undan dig inte[surprised]


   
SvaraCitera

Netherlick:

jag är onödig ^^ verkar som inget slinker undan dig inte[surprised]

never!


   
SvaraCitera

honolulu:

never!

[smile] snice


   
SvaraCitera

Netherlick:

[smile] snice

very much, indeed


   
SvaraCitera

honolulu:

indeed

tealc.jpg


   
SvaraCitera

Det är okej med abort.


   
SvaraCitera

Mazurka:

"Känseln är det första sinnet som utvecklas hos fostret, foster kan känna beröring redan i graviditetsvecka 10. Barnets första reaktion på beröring är att dra sig undan. Om man gör ett fostervattenprov i vecka 12-13 och råkar beröra fostrets arm så rycker det bort den snabbt.Hörseln utvecklas från v.15"

[cry]


   
SvaraCitera

Visst är det okej med abort. Kan eller vill man inte behålla ungen så är det bättre att göra abort.


   
SvaraCitera

Netherlick:

bilder

Image


   
SvaraCitera

mynona:

Abort är en mänsklig rättighet.

end of story


   
SvaraCitera