Aviseringar
Rensa alla

abtronic.. bluff?


Ämnesstartare

tvins abtronic funkar den?

tänkte prova på den men onödigt att kasta bort 500 spänn skit [bigsmile]

brännre den fett`? bygger muskler eller vadå

seriösa komentarer

abtronic.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nja, jag tvivlar på att TV-shop skulle vara ärliga.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja bluff.


   
SvaraCitera

Det är väl ganska självklart, hade den funkat hade ju varje människa suttit med en sån på magen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en gigantisk bluff. Det finns inga genvägar till att bygga muskler eller bränna fett, du får sätta igång att svettas istället! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fungerar endast som massage. Tror att senaste Fitness Magazine hade en artikel om det.


   
SvaraCitera

Har hört att den ursprungligen kommer från sjukhus, där man sätter den på patienter som ligger i koma så att inte deras muskler ska brytas ner helt och hållet. Å om du inte ligger i koma kommer den inte att hjälpa dig! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den fungerar, absolut. Gå och köp den nu.


   
SvaraCitera

gå till gymmet istället... stor bluff.


   
SvaraCitera

Jag köpte en AbTronic © för ett halvår sedan och jag fick resultat från första veckan. Trodde inte det var sant, sånt där brukar ju inte funka trodde jag. [shake]

Men en dag så rekommenderade en gammal vän AbTronic © och jag tänkte, tjaaa jag kan ge den en chans!. Jag är så glad att jag gjorde det. AbTronic © har förändrat mitt liv. Nu vågar jag visa upp mig på stranden och behöver inte skämmas längre.

Köpte en AbTronic © till min bror i julklapp, och guess what? Det har redan börjat ge resultat. Nej, jag skojar inte. AbTronic © är så mycket mer än ett träningsredskap, det är ett hjälpmedel som kan förändra liv.

Om du köper en AbTronic © idag så får du EN EXTRA på köpet. [bigcheers][party]


   
SvaraCitera

Ni som säger att det är en bluff har uppenbarligen inte testat AbTronic © [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Om du köper en AbTronic © idag så får du EN EXTRA på köpet. [bigsmile]

Du får betalt för att säga detta, eller hur? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Om du köper en AbTronic © idag så får du EN EXTRA på köpet.[bigsmile]

Du låter som en försäljare rakt igenom hela inlägget >-<


   
SvaraCitera

majsoo:

Du låter som en försäljare rakt igenom hela inlägget >-<

det som är meningen [rolleyes]


   
SvaraCitera