Aviseringar
Rensa alla

Abtronic på tvins.com ?


Ämnesstartare

jag har nån fejkvariant som jag alltid andvände förut, den funkade asbra så det gör den där säkert också. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]

pårrarn:

jag har nån fejkvariant som jag alltid andvände förut, den funkade asbra så det gör den där säkert också.

gött, då ska jag köpa den här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SayLove_:

gött, då ska jag köpa den här

finns billigare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SayLove_:

Är det någon som har testat den lr ? tänkte nämligen köpa en sån å undrar om det vekligen funkar innan jag slänger bort 500 spänn på den [crazy]

Trissm säger att sånt inte funkar, kostar typ 150 kr på Clas Olsson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om den nu e så jävla bra enligt tv-shop,varför ska man få ett kosthäfte om viktminskning då om "maskinen" ska göra jobbet?[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som att nårra har fått de att funka men jag tkr att de verkar konstigt ifall man får muskler av att ett litet spänne skakar nära sin kropp. Verkar mer som att man skulle bli trött i magen men inga muskler.


   
SvaraCitera

ViktorH:

Verkar som att nårra har fått de att funka men jag tkr att de verkar konstigt ifall man får muskler av att ett litet spänne skakar nära sin kropp. Verkar mer som att man skulle bli trött i magen men inga muskler.

Spännet skakar inte, det skickar stötar in i musklerna så dom spänner sig.
Jag har testat en sån där sak, använde den bara en gång men fick ordentlig träningsvärk dagen efter, så det ger nog resultat [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abtronic förändrade mitt liv. Den är underbar. Du kommer få synliga magmuskler på bara någon vecka! KÖP KÖP KÖP! [bigsmile]

Du kommer inte ångra dig. Älskar mitt liv tack vare abtronic. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schtyle:

Du kommer inte ångra dig. Älskar mitt liv tack vare abtronic.

XD [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har testat, den funkar bra men batterier tar slut skit snabbt och så är dom dyra också [shake]


   
SvaraCitera

tror inte dom e så bra, man ska inte gå på sånt som man köper på tv. men omdu köper en så har dom verkligen lyckats att lura dej [wink]
lycka till me tränningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

XD [love]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schtyle:

ABTRONIC förändrade mitt liv. Den är underbar. Du kommer få synliga magmuskler på bara någon vecka! KÖP KÖP KÖP!

Seriöst? [surprised] Gör det ont? Håller den? Nu vill man ju nästan köpa en [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Seriöst? [surprised] Gör det ont? Håller den? Nu vill man ju nästan köpa en [rolleyes]

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

...

Dold text: Jag vill verkligen ha synligare magmuskler och är nästan beredd att göra allt föratt få det. [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera