Aviseringar
Rensa alla

accepterar du transpersoner?


Axelinaaas:
ja, dock beror det från person till person. Tror många bara fakear idag för att det är trendigt. 

På vilket sätt är det trendigt? För att det blivit mer acceptabelt med transsexualism och folk därför tar vara på möjligheten att utforska sin identitet?


   
SvaraCitera
Cobrak

Axelinaaas:
ja, dock beror det från person till person. Tror många bara fakear idag för att det är trendigt. 

På vilket sätt är det trendigt? Att det blivit mer acceptabelt med transsexualism och folk därför tar vara på möjligheten att utforska sin identitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

På vilket sätt är det trendigt? Att det blivit mer acceptabelt med transsexualism och folk därför tar vara på möjligheten att utforska sin identitet?

på ask då ofta, inte bara allmänt. Skulle nog varit tydligare med det


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
ja, dock beror det från person till person. Tror många bara fakear idag för att det är trendigt. 

Jag tror inte att man frivilligt skulle fake;a en könidentitet, tror det handlar mer om att det är mer accepterat i samhället idag och det är lättare att komma ut när det finns många andra transpersoner Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CasperJ:

Jag tror inte att man frivilligt skulle fake;a en könidentitet, tror det handlar mer om att det är mer accepterat i samhället idag och det är lättare att komma ut när det finns många andra transpersoner Tumme upp

Man märker tydligt de som fakear och de som på riktigt är trans


   
SvaraCitera
Cobrak

Axelinaaas:

på ask då ofta, inte bara allmänt. Skulle nog varit tydligare med det

Cobrak:

På vilket sätt är det trendigt? Att det blivit mer acceptabelt med transsexualism och folk därför tar vara på möjligheten att utforska sin identitet?

CasperJ:

Jag tror inte att man frivilligt skulle fake;a en könidentitet, tror det handlar mer om att det är mer accepterat i samhället idag och det är lättare att komma ut när det finns många andra transpersoner Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

Man märker tydligt de som fakear och de som på riktigt är trans

haha vrf skulle man fejka? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

haha vrf skulle man fejka? 

För att de är jättepoppis på ask :I


   
SvaraCitera
soviet

Axelinaaas:

Man märker tydligt de som fakear och de som på riktigt är trans

va e skillnaden då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soviet:

va e skillnaden då 

Skillnaden på de som fakear är att de ändrar sig hela tiden. Idag e jag en tjej, imorgon en kille och på jul ett träd. Nej men du fattar... de kallar sig trans men det är inte i mina ögon iaf. 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Skillnaden på de som fakear är att de ändrar sig hela tiden. Idag e jag en tjej, imorgon en kille och på jul ett träd. Nej men du fattar... de kallar sig trans men det är inte i mina ögon iaf. 

Du menar tumblereter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

Du menar tumblereter?

de kallar sig trans iaf


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

de kallar sig trans iaf

De är från tumblr i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

De är från tumblr i alla fall

happ


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

happ

tumblr_inline_nio1gkbW4a1sx6ud5.pngHär har vi ett praktexempel


   
SvaraCitera